Inrijden na een (gedeeltelijke) revisie.
Posted: Sat Jan 14, 2017 11:22 am
Guys,
Zoals sommige misschien al in mijn voorstel topic gezien hebben, heb ik een prachtige CTR uit 2002, met wat opstart problemen gekocht.
Nu alles weer werkt het volgende.
Mijn K20A2 is deels uit elkaar geweest omdat er constant een drijfstang lager uitliep, oorzaak onbalans in de krukas.
Nu zijn vervangen:
-Nieuwe drijfsang lagers
-Nieuwe drijfstang
-Olie pomp
-Distributie ketting
-Krukas (2e hands)
-Vloeistoffen
Motor stond er naast, dus meteen de koppeling,drukgroep en lager ook maar meegepakt.
KM stand blok 160dkm
concreet is de vraag, moet je de auto na zulk onderhoud echt opnieuw inrijden? omdat bijv lagers moeten 'zetten'.
en aan hoeveel KM zou ik dan moeten denken?
De monteur gaf aan 15000, vind ik zelf wat ruim, zou bijna een jaar rijden zijn...
Ik hoor graag jullie meningen!
Gr.
Jackasfck.
Zoals sommige misschien al in mijn voorstel topic gezien hebben, heb ik een prachtige CTR uit 2002, met wat opstart problemen gekocht.
Nu alles weer werkt het volgende.
Mijn K20A2 is deels uit elkaar geweest omdat er constant een drijfstang lager uitliep, oorzaak onbalans in de krukas.
Nu zijn vervangen:
-Nieuwe drijfsang lagers
-Nieuwe drijfstang
-Olie pomp
-Distributie ketting
-Krukas (2e hands)
-Vloeistoffen
Motor stond er naast, dus meteen de koppeling,drukgroep en lager ook maar meegepakt.
KM stand blok 160dkm
concreet is de vraag, moet je de auto na zulk onderhoud echt opnieuw inrijden? omdat bijv lagers moeten 'zetten'.
en aan hoeveel KM zou ik dan moeten denken?
De monteur gaf aan 15000, vind ik zelf wat ruim, zou bijna een jaar rijden zijn...
Ik hoor graag jullie meningen!
Gr.
Jackasfck.