by IvoG » Fri Sep 25, 2009 10:04 am
Inschrijfformulier:
Ik zou het deel over accessoires en bijzonderheden weglaten, en ik zou i.p.v. alleen de tekst
Type R er
Model Type R van maken.
Verder vind ik de tekst veels te veel onnodige informatie bevatten. Ik denk dat op het inschrijfformulier alleen het volgende voldoende is:
De contributie is vastgesteld op € 30,- per jaar. Zodra wij het inschrijfgeld hebben ontvangen word je opgenomen in het ledenbestand van de „Honda Type-R club Benelux’, en krijg je de Type-R membercard zo spoedig mogelijk thuisgestuurd. Je kunt de contributie overmaken op rekeningnummer: 1547.71.511 (Rabobank Heusden/vlijmen) t.n.v. stichting de Honda Type-R Club
Email dit document naar: [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email]
Uit de huidige zijn dus de volgende delen geschrapt:
Na inschrijving krijg je de Type-R
businesscard en een Type-R kentekenplaathouder zo spoedig mogelijk thuisgestuurd. Via deze businesscard kom je in aanmerking voor aantrekkelijke kortingen op de clubartikelen en bij onze Teampartners. Deze kunt u terugvinden op onze website www.type-r.nl.
Op onze website www.type-r.nl is een speciaal gedeelte waar de auto‟s van onze leden zichzelf en hun auto kunnen voorstellen. Als je dit ook wilt, dan kun je een tekst, foto‟s en eventueel een lijst met specificaties mailen naar: [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email] Vergeet je ook niet aan te melden op ons forum. Hier is veel nuttige en leuke informatie te vinden over meetings, leden, Honda‟s en andere onderwerpen. Zodra je inschrijving voltooid is, kun je ook in het “te koop aangeboden†en “te koop gevraagd†plaatsen.
Waarom? De kentekenplaathouders, clubkorting, en extra forumrechten zijn leuke extra's, maar daar hoort de aanmelder eerder op gewezen te zijn, bijv. op de website zelf. Als ze dit formulier hebben, hebben ze die website ook al gevonden. Dit formulier is er om ons te voorzien van informatie over de aanmelder, niet andersom. Onze informatievoorziening naar (potentiële) nieuwe leden verloopt via het forum en de website, en niet middels dit formulier, dat alleen inschrijving relevante informatie moet hebben.
Zet verder dezelfde voetnoot er onder als de brief, en ik ben blij!
Briefopmaak: :agree:
Let overigens op het door elkaar gebruiken van je en u. Of je tutoyeert, of je doet het niet.
Algemeen:
We zullen alle communicatie sjablonen een keer moeten reviewen vind ik. Zo staat er in de voorbeeld brief die je opstelt dat men korting krijgt bij clubpartners. Dat is niet strikt genomen de waarheid. De pas
kan korting opleveren, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Denk aan een dienst of product dat geen korting kan of mag hebben, of reeds afgeprijsd is of zo. Door het werkwoord kunnen te gebruiiken dekken we ons in.
Dat is maar een klein voorbeeld van wat ik bedoel.
Inschrijfformulier:
Ik zou het deel over accessoires en bijzonderheden weglaten, en ik zou i.p.v. alleen de tekst [b]Type [color=red]R[/color][/b] er [b]Model Type [color=red]R[/color][/b] van maken.
Verder vind ik de tekst veels te veel onnodige informatie bevatten. Ik denk dat op het inschrijfformulier alleen het volgende voldoende is:
[quote]De contributie is vastgesteld op € 30,- per jaar. Zodra wij het inschrijfgeld hebben ontvangen word je opgenomen in het ledenbestand van de „Honda Type-R club Benelux’, en krijg je de Type-R membercard zo spoedig mogelijk thuisgestuurd. Je kunt de contributie overmaken op rekeningnummer: 1547.71.511 (Rabobank Heusden/vlijmen) t.n.v. stichting de Honda Type-R Club
Email dit document naar: [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email][/quote]
Uit de huidige zijn dus de volgende delen geschrapt:
[quote]
Na inschrijving krijg je de Type-R [color=red]businesscard en een Type-R kentekenplaathouder zo spoedig mogelijk thuisgestuurd. Via deze businesscard kom je in aanmerking voor aantrekkelijke kortingen op de clubartikelen en bij onze Teampartners. Deze kunt u terugvinden op onze website [url=http://www.type-r.nl]www.type-r.nl[/url].
Op onze website [url=http://www.type-r.nl]www.type-r.nl[/url] is een speciaal gedeelte waar de auto‟s van onze leden zichzelf en hun auto kunnen voorstellen. Als je dit ook wilt, dan kun je een tekst, foto‟s en eventueel een lijst met specificaties mailen naar: [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email] Vergeet je ook niet aan te melden op ons forum. Hier is veel nuttige en leuke informatie te vinden over meetings, leden, Honda‟s en andere onderwerpen. Zodra je inschrijving voltooid is, kun je ook in het “te koop aangeboden†en “te koop gevraagd†plaatsen.[/color][/quote]
Waarom? De kentekenplaathouders, clubkorting, en extra forumrechten zijn leuke extra's, maar daar hoort de aanmelder eerder op gewezen te zijn, bijv. op de website zelf. Als ze dit formulier hebben, hebben ze die website ook al gevonden. Dit formulier is er om ons te voorzien van informatie over de aanmelder, niet andersom. Onze informatievoorziening naar (potentiële) nieuwe leden verloopt via het forum en de website, en niet middels dit formulier, dat alleen inschrijving relevante informatie moet hebben.
Zet verder dezelfde voetnoot er onder als de brief, en ik ben blij!
Briefopmaak: :agree:
Let overigens op het door elkaar gebruiken van je en u. Of je tutoyeert, of je doet het niet.
Algemeen:
We zullen alle communicatie sjablonen een keer moeten reviewen vind ik. Zo staat er in de voorbeeld brief die je opstelt dat men korting krijgt bij clubpartners. Dat is niet strikt genomen de waarheid. De pas [i]kan[/i] korting opleveren, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Denk aan een dienst of product dat geen korting kan of mag hebben, of reeds afgeprijsd is of zo. Door het werkwoord kunnen te gebruiiken dekken we ons in.
Dat is maar een klein voorbeeld van wat ik bedoel.