Heb ondertussen een kleine 2500 km met de LSD gereden. Ik kan iedereen die een FN2 heeft echt aanraden deze upgrade te plaatsen! Het is niet de allergoedkoopste denk ik, maar aan de andere kant, wat heb je aan performance upgrades als je al dat vermogen niet op de weg kunt krijgen en/of houden? De LSD heeft een groot deel van mijn onderstuur probleem opgelost. OK, als je te hard op de bocht komt afgereden, dan glijd de FN2 nog steeds wat over de voorwielen, maar daar wen je aan. Ietsje meer afremmen voor de bocht, maar hoe lang en scherp de bocht ook is, gewoon gas erop houden en de LSD trekt de auto helemaal strak door bocht, zelfs met versleten voorbanden.
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn voorbanden toch echt op beginnen te raken. Niet zo heel gek, want de banden gaan al 45k mee. (bij 20k een keertje om gewisselt van voor naar achteren) Deze worden binnenkort dus vervangen.
De volgende upgrade worden de remmen. Ik vind dat de FN2 iets te sponzig remt. Blokken voor en achter gaan, zodra de originele op zijn, vervangen worden voor Ferode DS 2500's en ik zit er aan te denken de rubberen remleidingen tegelijkertijd te vervangen.
Door de vakantieperiode zijn de werkzaamheden rond de brug en de ED9 even stil komen te liggen. Hiermee ga ik z.s.m. weer aan de gang.
Dat was het voorlopig weer even. Tot de volgende meeting!