Page 9 of 10

Posted: Tue Aug 28, 2007 2:20 pm
by Nick
ik heb gehoord dat de box van de FD2 ook op de FN2 gaat passen :D

Posted: Tue Aug 28, 2007 7:41 pm
by Sinan
Nick wrote:ik heb gehoord dat de box van de FD2 ook op de FN2 gaat passen :D
yeeeeeeeej :toost: :clap :toost: :clap

Posted: Tue Aug 28, 2007 8:01 pm
by BugsM
Sinan wrote:
Nick wrote:ik heb gehoord dat de box van de FD2 ook op de FN2 gaat passen :D
yeeeeeeeej :toost: :clap :toost: :clap


Waarom ben je er zo blij om? Zal het je eerst mod zijn op je FN2?...

Posted: Tue Aug 28, 2007 8:30 pm
by skooter
Die wil ik ook wel hoor op mijn FN2 :lol:

Run

Posted: Tue Aug 28, 2007 9:02 pm
by martijn
Nou dan ook hier mijn Run

Ben er erg tevreden over ( toch wel ).
Heb toch de Run van de vorige keer erbij gepakt en op elkaar gedaan, erg geschrokken van het VTEC-punt. Daar zit een super piek in.
Ook het koppel is in dat gebied flink gestegen

Dus topper
Image

Martijn

Dit is het vergelijk tussen een Toda catback( dikke lijn ) en het standaard systeem.
Image

Posted: Tue Aug 28, 2007 9:21 pm
by IvoG
Hier dan de mijne:

Image

Posted: Wed Aug 29, 2007 7:33 am
by Nick
Zo IvoG dat zijn nette cijfers! maar vraag algemeen.. waarom testen ze de 1ne auto in zen 4 en de andere in zen 5??

dyno

Posted: Wed Aug 29, 2007 9:10 am
by martijn
@Nick het verschil tussen zijn vierde- en vijfde versnelling zijn minimaal

Ik heb nu de laatste 2 keer bij Rica een vierde versnelling run gedaan en een vijfde versnelling run. De verschillen zijn verwaarloosbaar.

Ook dit is een onderwerp wat al meerdere malen is besproken.
Ik heb nu ook de bewijzen van twee runs die bevestigen dat het verschil minimaal is.

Martijn

Posted: Thu Aug 30, 2007 5:30 pm
by HondArd
Zo, afgelopen dinsdag is vrouwlief bij KraaiVen geweest, en ze hebben een paar bottlenecks kosteloos vervangen, nadat ik telefonisch had aangegeven een pk of 16 op de rolenbank te zijn kwijtgeraakt. Ze vroegen niet eens naar de grafiek, ze geloofden me zo. Het is dan wel garantiewerk dat ze wat onderdelen vervangen hebben, maar even zo goed toppie van KraaiVen. Er zitten nieuwe bougies in en een ander (OEM) luchtfilter. De bougies die eruit kwamen zagen er op het eerste gezicht een beetje verweerd uit, maar daar moet ik de nieuwe een keer langs leggen om het verschil echt te zien. Het luchtfilter wat er uit kwam bleek bij nadere beschouwing helemaal niet meer zo schoon te zijn, dus wat dat betreft ben ik blij dat dat K&N inlegfilter eruit is. Kleppenstelling hebben ze nog niet kunnen controleren, want daarvoor moet de motor koud zijn. Maar we gaan binnenkort toch een keer naar Duitsland om eens goed te gaan blazen (en meteen even shoppen in Oberhausen 8) ), en dan maar eens een keertje bij onze vrienden in Tilburg langsgaan om de kleppenstelling te laten controleren. Kunnen we in het centrum even gaan rondhobbelen om de tijd door te komen.

Volgens Joyce liep de VTI, nadat ze bij KraaiVen wegreed, ineens een stuk lekkerder en vlotter, dus ik denk dat de eerste stappen toch geholpen hebben in het volgooien van de VTI-manege.

Posted: Fri Aug 31, 2007 6:44 pm
by IvoG
Ard, wellicht ten overvloede, maar je weet dat de K&N luchtfilters gewoon gereinigd en opnieuw ingeolied kunnen worden? :dunno: :idea:

Dat geldt echter niet voor de OEM filter, dus of je nou blij moet zijn met de huidige oplosssing... :roll:

Posted: Sat Sep 01, 2007 10:54 am
by HondArd
Ik denk dat ik dat K&N filter nog wel een keer terugplaats, maar dan wel na een grondige reiniging en opnieuw inolieën. Ben eerst ook benieuwd of 'ie stock een beetje gezond is (zit ik natuurlijk nog met die einddemper die niet origineel is, maar goed), en dan kan ik altijd verder kijken. Voorlopig zal het standaard luchtfilter voldoende.

Posted: Sat Sep 01, 2007 11:01 am
by Katana
Controleer of de diameter van de b-pipe even breed is als die van de einddemper

Posted: Sat Sep 01, 2007 11:02 am
by HondArd
Goeie Frans, maar Joyce is net even weg.

Posted: Wed Sep 05, 2007 2:31 pm
by VTECRob
Eej ff wat heel belangrijks...

Waar blijft het video-materiaal?

Ik zit eigenlijk te springen om het beeldmateriaal van mijn auto op de bank...

Posted: Wed Sep 05, 2007 4:32 pm
by slydawg
VTECRob wrote:Eej ff wat heel belangrijks...

Waar blijft het video-materiaal?

Ik zit eigenlijk te springen om het beeldmateriaal van mijn auto op de bank...



Martijn?

Video

Posted: Wed Sep 05, 2007 4:34 pm
by martijn
Komt eraan staat al op DVD maar moet nog iemand vinden die me kan helpen ordenen. Staat er deze week nog op.

Martijn.

Posted: Wed Sep 05, 2007 4:59 pm
by slydawg
Ok, morgen staat het er dus.

Posted: Wed Sep 05, 2007 6:06 pm
by wilco
VTECRob wrote:Eej ff wat heel belangrijks...

Waar blijft het video-materiaal?

Ik zit eigenlijk te springen om het beeldmateriaal van mijn auto op de bank...


Had je zelf moeten opnemen , had je ook niet hoeven te springen.......










:wink: :wink: :lol:

Posted: Wed Sep 05, 2007 11:41 pm
by LCR
IvoG wrote:Hier dan de mijne:

Image


:shock: wow..netjes
Waar haalt jij al die pk's vandaan?Veel mods?

Posted: Wed Sep 05, 2007 11:57 pm
by S.J.
Welke PK's worden er eigenlijk vanaf de fabriek gegeven Motor of Wiel PK's