Page 2 of 3

Posted: Fri Aug 03, 2007 11:38 pm
by Nyther
FF 22 PK extra eruit geperst! netjes hoor!

Posted: Sat Aug 04, 2007 7:00 am
by slydawg
Je hebt het over kpro en k100, welke heb je nu eigenlijk?

Posted: Sat Aug 04, 2007 7:03 am
by racer
k100

Posted: Sat Aug 04, 2007 7:05 am
by slydawg
Oke, cool.
Nette winst btw.

Posted: Sat Aug 04, 2007 7:43 am
by Katana
Goed gedaan Dominique, netjes in stappen.

Mooie winst, heeft u ook de Dyno sheet mee gekregen?

Hoe staat de lambda als de VTEC inschakeld?

Posted: Sat Aug 04, 2007 9:45 am
by Sinister
Hoeveel heeft je da gekost als ik mag weten? En das duidelijk meer winst als je op een integra kan halen met hondata blijkbaar hoe zou dat komen?

Posted: Sat Aug 04, 2007 10:22 am
by riddertje
Denk dat de software van hondata beter geschikt is voor de ivtec van de
K20
Het is ook een 2l en de integra een 1800

Posted: Sat Aug 04, 2007 2:01 pm
by mr. X
K20 is meer geknepen.

Posted: Sun Aug 05, 2007 1:18 am
by JDMTEG
Goed gedaan Dominique.

Posted: Mon Aug 06, 2007 10:16 am
by Tim
dammm denk dat we met ze alle naar belgie moeten ;-) , klinkt erg goed die k100 ,

Posted: Mon Aug 06, 2007 4:45 pm
by ee8
[quote="Tim"]dammm denk dat we met ze alle naar belgie moeten ]

die kan je hier ook gewoon kopen hoor......

Posted: Mon Aug 06, 2007 7:30 pm
by jap_speed
het resultaat is niet systeem-afhankelijk maar van de mapping.
gewoon een K100 "kopen" zonder een mapping heeft geen zin natuurlijk.
Daar ben je ook niks mee.
Je moet dan wel eerst bij een K-Pro tuner zijn om de ECU af te stellen.
Pas als je ECU geherprogrammeerd en gemapt is door de K-Pro kan je de K100 installeren.

Posted: Mon Aug 06, 2007 10:38 pm
by Sinister
Idd en hier zijn goei adressen voor :wink:

Posted: Tue Aug 07, 2007 7:25 am
by Nick
zo dat scheelt best nogal wat... knap werk!

Posted: Tue Aug 07, 2007 1:15 pm
by slydawg
@ racer: Hoe zit het nu met het vermogen/koppel bij mid/lagere toeren? Heb je geen uitdraai van een before and after run waar het verschil zichtbaar is.

Posted: Tue Aug 07, 2007 5:03 pm
by ee8
jap_speed wrote:het resultaat is niet systeem-afhankelijk maar van de mapping.
gewoon een K100 "kopen" zonder een mapping heeft geen zin natuurlijk.
Daar ben je ook niks mee.
Je moet dan wel eerst bij een K-Pro tuner zijn om de ECU af te stellen.
Pas als je ECU geherprogrammeerd en gemapt is door de K-Pro kan je de K100 installeren.


je hoeft geen k-pro te hebben om de k100 te gebruiken.....

de k100 heeft geen datalogging bijvoorbeeld, wat de kpro wel heeft. je kan wel dezelfde bins laden in de k100 als in de kpro.

Posted: Tue Aug 07, 2007 5:19 pm
by Sinister
Ik denk ni da ge hem moet uitleggen wat hij nodig heeft, zij gebruiken die K Pro om die mappings te testen of gemakelijker te optimaliseren. Jap speed is ne tuner dus hij zal het wel weten hoe het moet :wink:

Posted: Tue Aug 07, 2007 5:44 pm
by ee8
Sinister wrote:Ik denk ni da ge hem moet uitleggen wat hij nodig heeft, zij gebruiken die K Pro om die mappings te testen of gemakelijker te optimaliseren. Jap speed is ne tuner dus hij zal het wel weten hoe het moet :wink:


lees ge den hondata site enne daaro staat gelijk wa ik zeg........

Posted: Tue Aug 07, 2007 5:58 pm
by slydawg
ee8 wrote:
Sinister wrote:Ik denk ni da ge hem moet uitleggen wat hij nodig heeft, zij gebruiken die K Pro om die mappings te testen of gemakelijker te optimaliseren. Jap speed is ne tuner dus hij zal het wel weten hoe het moet :wink:


lees ge den hondata site enne daaro staat gelijk wa ik zeg........


dat maakt nie uit, de tuner zal wel weten hoe het moe...

Posted: Tue Aug 07, 2007 6:58 pm
by ee8
slydawg wrote:
ee8 wrote:
Sinister wrote:Ik denk ni da ge hem moet uitleggen wat hij nodig heeft, zij gebruiken die K Pro om die mappings te testen of gemakelijker te optimaliseren. Jap speed is ne tuner dus hij zal het wel weten hoe het moet :wink:


lees ge den hondata site enne daaro staat gelijk wa ik zeg........


dat maakt nie uit, de tuner zal wel weten hoe het moe...


ja, en de mannen die het bedacht hebben niet inderdaad.........