Page 2 of 2
Posted: Sun Apr 20, 2008 10:10 pm
by VTECRTY
Even vraagje tussendoor,wat maakt die mugen airbox nou zo duur? Zo ingewikkeld zit die filter toch niet in elkaar...
Posted: Mon Apr 21, 2008 6:16 am
by Gaskleppie
Als je hem uitpakt weet je waarom hij zo duur is.......
Dit ding is niet gecopieerd, dit ding is ontwikkeld!
En dat merk je aan alles wat er aan onderdelen bij zit.
Posted: Mon Apr 21, 2008 5:52 pm
by Martin.O
En er twee jaar op wachten EN de verkoper bedreigen :stoer:
Posted: Mon Apr 21, 2008 7:13 pm
by wilco
En tuurlijk zal hij wat overpriced zijn maar ja , het is wel de beste intake voor de ITR.
Posted: Tue Apr 22, 2008 9:35 am
by Katana
De prijs vanuit Japan is inc btw/invr/shipping/enz +/- euro 158,-
Los bestellen bij K&N werkt niet, men heeft een exlusieve deal en dat houd in alleen via Mugen te bestellen.
Heeft er ook mee te maken dat men die intake's de hele wereld insturen en dan is K&N een slimme keuze aangaande onderhoud. De onderhouds kitjes zijn in de hele wereld in gebruik.
Als je een Mugen filter cleaner set besteld krijg je ook een K&N clean setje.
Indien ik er 10 bestel zal het zeker een stuk voordeliger kunnen.
Posted: Tue Apr 22, 2008 9:58 am
by AllGo
Beter dan zo heel duur :!: :shock: .
Gelukkig is het dan wel een eenmalige aanschaf, die K&N filters zijn goed te reinigen.
Zullen we eens kijken of we tot de 10 kunnen komen?
Posted: Tue Apr 22, 2008 10:23 am
by ITR DC2
1 x
Posted: Tue Apr 22, 2008 5:05 pm
by Gaskleppie
Ik heb nog een K&N cleaning setje. Komt goed uit!
Posted: Tue Apr 22, 2008 6:33 pm
by roblom
Die van mij is nog niet zo oud dus een nieuwe heb ik niet nogig. Een cleaning setje kan ik dus weer wel gebruiken.
Posted: Tue Apr 22, 2008 8:48 pm
by AllGo
Gaskleppie wrote:Ik heb nog een K&N cleaning setje. Komt goed uit!
Heb jij niet nog het gele (niet K&N filter??)..
Posted: Fri Apr 25, 2008 9:24 pm
by Martin.O
Idd Frank ,jij heb een aFe net als ik (en volgens mij zit er een hoop zand in)