4-2-1 DC Sports

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

5 Gaatjes? De mijne had 1 grote in de ene bout en 1 hele kleine in de andere. De hele kleine moet over de grote gemonteerd worden.
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Dan is deze die ik heb inderdaad niet de goeie.

Waar heb je die van jou gekocht?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Wij hebben nu de wagen van Roy en dus ook het probleem met het spruitstuk.

Even Googlen leverde mij een aantal cel light eliminators op. Op Ebay zijn ze opeens schaars maar ik lees goede verhalen over Weapon R cel light eliminators.

KLIK

Heeft iemand wellicht ervaring met deze defouler of misschien een ander alternatief?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
magnificent_one
Posts: 80
Joined: Fri May 02, 2008 4:47 pm

Post by magnificent_one »

Kunde da nerges late draaie ofzo. heb er zo ook 1 tegen gekomen die onder hoek staat. maat ga is kijken bij metaalbewerker denk ik :-)
Als het werkt laat ik er nog wel bijmaken :D
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Gisteren een defouler in de DC sports gedraaid en tot nu toe is de foutmelding weg. Eens kijken of het zo blijft...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Nou het heeft een halve dag gewerkt maar nu brandt het lampje weer vrolijk... stinkdingen!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Wel vervelend. Weet je wel zeker dat het dat is? Misschien kan het wat anders zijn. Ik zou het laten uitlezen.
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Met hondata laten uitschakelen ofzo, zou moeten lukken.
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Dan moet hij wel Hondata hebben!!
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Ja is ook gezonder voor de motor volgens mij, dan constant met een onafgestelde setup rond te rijden.
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Gangaran wrote:Wel vervelend. Weet je wel zeker dat het dat is? Misschien kan het wat anders zijn. Ik zou het laten uitlezen.



Had ik al zelf 3 x laten doen bij Honda Wellman,

de computer toont een kappote of niet geod werkende katalysator.

dat klopt want die zit er niet meer eronder.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Ik had ook hetzelfde probleem.

Wat je zou kunnen doen is even de lambda losschroeven in de losse tap draaien en even kijken of de lambda niet de uitgang van het gat blokkeerd.
Dit was bij mij het probleen.
Anders het gat van de tap iets uitboren.
Daarna was bij mij het lampje weg.

P.S. hoop dat je er wat aan heb.
Anders Katana raadplegen die heeft hem voor mij besteld

Martijn
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Martijn,

Hoe ziet jouw defouler eruit? Zie de onderstaande pic:

Image

De korte versie is aangekocht door G-unit, deze defouler heeft een zeer klein gaatje in het midden en een aantal gaatjes er omheen. De lange versie heb ik recent gekocht en deze heeft een gat van ongeveer 5mm.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Nee zo ziet ie er bij mij niet uit
Zoals ik het bij deze kan zien zullen deze 2 het ook niet gaan doen.
Je zal waarschijnlijk net als ik een ELD-foutmelding krijgen.

Ik zal vanmiddag even een foto van die van mij maken en hem plaatsen.

Het gat de kat. in is veel te klein.

Martijn
zal er even haast achter zetten!!!!!!!
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

martijn wrote:Nee zo ziet ie er bij mij niet uit
Zoals ik het bij deze kan zien zullen deze 2 het ook niet gaan doen.
Je zal waarschijnlijk net als ik een ELD-foutmelding krijgen.

Ik zal vanmiddag even een foto van die van mij maken en hem plaatsen.

Het gat de kat. in is veel te klein.

Martijn
zal er even haast achter zetten!!!!!!!



Volgens mij bedoel je gewoon foutmelding M, ELD fout is heel wat anders voor zover ik weet.
Locked