Page 2 of 2

Posted: Fri Apr 03, 2009 5:52 pm
by Gangaran
5 Gaatjes? De mijne had 1 grote in de ene bout en 1 hele kleine in de andere. De hele kleine moet over de grote gemonteerd worden.

Posted: Fri Apr 03, 2009 6:05 pm
by Roy
Dan is deze die ik heb inderdaad niet de goeie.

Waar heb je die van jou gekocht?

Posted: Mon Apr 27, 2009 9:52 pm
by HONDA
Wij hebben nu de wagen van Roy en dus ook het probleem met het spruitstuk.

Even Googlen leverde mij een aantal cel light eliminators op. Op Ebay zijn ze opeens schaars maar ik lees goede verhalen over Weapon R cel light eliminators.

KLIK

Heeft iemand wellicht ervaring met deze defouler of misschien een ander alternatief?

Posted: Mon Apr 27, 2009 9:59 pm
by magnificent_one
Kunde da nerges late draaie ofzo. heb er zo ook 1 tegen gekomen die onder hoek staat. maat ga is kijken bij metaalbewerker denk ik :-)
Als het werkt laat ik er nog wel bijmaken :D

Posted: Thu May 07, 2009 7:51 pm
by HONDA
Gisteren een defouler in de DC sports gedraaid en tot nu toe is de foutmelding weg. Eens kijken of het zo blijft...

Posted: Fri May 08, 2009 8:37 pm
by HONDA
Nou het heeft een halve dag gewerkt maar nu brandt het lampje weer vrolijk... stinkdingen!

Posted: Fri May 08, 2009 8:46 pm
by Gangaran
Wel vervelend. Weet je wel zeker dat het dat is? Misschien kan het wat anders zijn. Ik zou het laten uitlezen.

Posted: Fri May 08, 2009 11:49 pm
by Sinister
Met hondata laten uitschakelen ofzo, zou moeten lukken.

Posted: Sat May 09, 2009 8:05 am
by Gangaran
Dan moet hij wel Hondata hebben!!

Posted: Sat May 09, 2009 10:56 am
by Sinister
Ja is ook gezonder voor de motor volgens mij, dan constant met een onafgestelde setup rond te rijden.

Posted: Sat May 09, 2009 11:31 am
by Roy
Gangaran wrote:Wel vervelend. Weet je wel zeker dat het dat is? Misschien kan het wat anders zijn. Ik zou het laten uitlezen.



Had ik al zelf 3 x laten doen bij Honda Wellman,

de computer toont een kappote of niet geod werkende katalysator.

dat klopt want die zit er niet meer eronder.

Posted: Sat May 09, 2009 3:40 pm
by martijn
Ik had ook hetzelfde probleem.

Wat je zou kunnen doen is even de lambda losschroeven in de losse tap draaien en even kijken of de lambda niet de uitgang van het gat blokkeerd.
Dit was bij mij het probleen.
Anders het gat van de tap iets uitboren.
Daarna was bij mij het lampje weg.

P.S. hoop dat je er wat aan heb.
Anders Katana raadplegen die heeft hem voor mij besteld

Martijn

Posted: Mon May 11, 2009 9:39 pm
by HONDA
Martijn,

Hoe ziet jouw defouler eruit? Zie de onderstaande pic:

Image

De korte versie is aangekocht door G-unit, deze defouler heeft een zeer klein gaatje in het midden en een aantal gaatjes er omheen. De lange versie heb ik recent gekocht en deze heeft een gat van ongeveer 5mm.

Posted: Tue May 12, 2009 8:05 am
by martijn
Nee zo ziet ie er bij mij niet uit
Zoals ik het bij deze kan zien zullen deze 2 het ook niet gaan doen.
Je zal waarschijnlijk net als ik een ELD-foutmelding krijgen.

Ik zal vanmiddag even een foto van die van mij maken en hem plaatsen.

Het gat de kat. in is veel te klein.

Martijn
zal er even haast achter zetten!!!!!!!

Posted: Tue May 12, 2009 10:09 am
by slydawg
martijn wrote:Nee zo ziet ie er bij mij niet uit
Zoals ik het bij deze kan zien zullen deze 2 het ook niet gaan doen.
Je zal waarschijnlijk net als ik een ELD-foutmelding krijgen.

Ik zal vanmiddag even een foto van die van mij maken en hem plaatsen.

Het gat de kat. in is veel te klein.

Martijn
zal er even haast achter zetten!!!!!!!



Volgens mij bedoel je gewoon foutmelding M, ELD fout is heel wat anders voor zover ik weet.