Page 2 of 2
Posted: Thu Nov 26, 2009 6:38 pm
by Arno
Mooi, bespaard me weer geld

Posted: Thu Nov 26, 2009 8:30 pm
by Spons
kheb zelf dan ook een ITR bak vind het wel fijn een short shifter
en ook hier heb ik PU bussen tussen zitten
maar vind het toch wel fijn
maja kheb een civic (A)
Posted: Thu Nov 26, 2009 8:45 pm
by mr. X
Al die commotie, je kunt anders al een partij akelig snel schakelen met een Type-R. Daar heb je geen short shifter voor nodig. Zoals eerder aangegeven is het ook niet altijd goed álle rubbers te vervangen dus twee keer denken voor je iets doet!
Posted: Fri Nov 27, 2009 11:23 am
by Jo&
mr. X wrote:Al die commotie, je kunt anders al een partij akelig snel schakelen met een Type-R. Daar heb je geen short shifter voor nodig. Zoals eerder aangegeven is het ook niet altijd goed álle rubbers te vervangen dus twee keer denken voor je iets doet!
Never change a winning team...
Dont try to fix something that isnt broken...
Posted: Fri Nov 27, 2009 11:50 am
by mr. X
Jo& wrote:Never change a winning team...
Dont try to fix something that isnt broken...
If you can't fix it use a bigger hammer...

Posted: Fri Nov 27, 2009 12:08 pm
by Jo&
mr. X wrote:"Jo&":35od1lbw wrote:Never change a winning team...
Dont try to fix something that isnt broken...
If you can't fix it use a bigger hammer...

[/quote:35od1lbw]
Haha
Posted: Fri Nov 27, 2009 1:06 pm
by Tenck
Ik ben ook een beetje huiverig voor short shifters, omdat je te snel gaat schakelen voor je synchroringen. Als je nu een "standaard" auto hebt waarbij je een schakelweg hebt als een Victoriaanse treinwissel hendel, dan heeft het wel nut.
Posted: Fri Nov 27, 2009 1:17 pm
by Spons
hahahaha
Posted: Fri Nov 27, 2009 2:35 pm
by Jo&
Origineel is al redelijk short.
Als je shorter wilt zou ik niet veeel shorter gaan... En dan is de vraag hoe zinvol het is...
Posted: Fri Nov 27, 2009 3:18 pm
by slydawg
Ik vind het wel zinvol, zou niet anders willen.
Posted: Tue Dec 08, 2009 9:16 pm
by JDMTEG
Heb het in mijn vorige ITR gehad, was leuk maar bij de JDM ITR plaats ik het niet.
Reden, het heeft me bij mijn vorige ITR vrij lang geduurd om de short shifter niet tegen de uitlaat te laten trillen bij schakelen. Ik heb de positie van de uitlaat dus een klein beetje moeten veranderen en dat lukte niet van de eerste keer.
Dus lekker standaard houden nu. Afgelopen zaterdag het circuit met de JDM verkent en standaard schakelt hij leuk genoeg.
Posted: Tue Dec 08, 2009 9:21 pm
by CyRaX
Afgezien van dat het toch echt niet goed is voor je synchro's, zie ik het nut er niet van in......in een ITR kan je al razendsnel schakelen als alles OEM is.
Kan me niet voorstellen dat je tijdswinst hebt met een shortshifter.....maw....OEM houden~!
Posted: Tue Dec 08, 2009 11:37 pm
by Delta_lima
X2 ITR is kort genoeg!
Bij een crx, civic, sol is het wel leuk om te doen.