Page 2 of 2
Posted: Thu Dec 10, 2009 8:58 pm
by Gaskleppie
Ligt aan de verhouding. En die is bij de ITR gewoon goed dus kan je beide evenredig zwaarder maken zonder onderstuur te creëren.
Posted: Thu Dec 10, 2009 10:23 pm
by Delta_lima
Oke ik blijf voorlopig even stock rijden
Zal hem volgende week laten uitlijnen.
Wil wel graag omlaag, dus sparen maar...
Setje stuggere swaybars zouden inderdaad wel een goede investering zijn!
Posted: Thu Dec 10, 2009 10:36 pm
by ee8
Jan Visser wrote:Ik zou alleen achter een dikkere sway bar monteren, want een dikkere sway bar op de voorzijde betekend eigenlijks altijd meer onderstuur, of heb ik het mis?
hangt sowieso af of je met standaard veren rijdt of stuggere.
bij een civic doet dikkere sway's rondom icm schroefset en andere rubbers wonderen.....
8)
Posted: Fri Dec 11, 2009 12:58 pm
by Arno
Hoe groot zijn de OEM swaybars van een EUDM ITR? 24,22?
Posted: Sun Dec 20, 2009 12:53 pm
by Delta_lima
Sry dat durf ik niet zo te zeggen.
Maar om dit topic even mooi af te sluiten, met een antwoord:
Ik ben de ITR wezen uitlijnen met de 98specs.
Er zat geen verschil tussen 96 of 98spec.
In de computer liep ik samen met de beste monteur door het menu heen
Honda - Integra - 94/01 - type R/Geen typeR
Dus het zijn dezelfde uitlijnwaardes.