welke ongevallen heeft je teg (bijna) overleefd?
Zo zo, wat een verhalen allemaal.
Zo zie je dat iedereen wel heel wat meemaakt hoor.
Als je gaat kijken hoe vaak je een "bijna" ongeluk hebt,
dan is het haast wel een paar keer per week.
Mensen passen meestal gewoonweg niet op, of doen andere dingen.
Gruwelijk irritant.
Mijn persoonlijk record (en absoluut niets om trots op te zijn) is
8 keer in 3 maanden tijd worden aangereden. :shock:
And guess what, alle keren NIET mijn schuld. Denk dat ik een auto
had met een extreem magnetisch veld/aantrekkingskracht.
Zal niet teveel details vertellen, ik vertel het niet graag na.
ThankGOD dat het nu alweer lang goed gaat.
Niemand mag mijn R"tje omver rijden hoor...
Zo zie je dat iedereen wel heel wat meemaakt hoor.
Als je gaat kijken hoe vaak je een "bijna" ongeluk hebt,
dan is het haast wel een paar keer per week.
Mensen passen meestal gewoonweg niet op, of doen andere dingen.
Gruwelijk irritant.
Mijn persoonlijk record (en absoluut niets om trots op te zijn) is
8 keer in 3 maanden tijd worden aangereden. :shock:
And guess what, alle keren NIET mijn schuld. Denk dat ik een auto
had met een extreem magnetisch veld/aantrekkingskracht.
Zal niet teveel details vertellen, ik vertel het niet graag na.
ThankGOD dat het nu alweer lang goed gaat.
Niemand mag mijn R"tje omver rijden hoor...
DC2TYPER wrote:Heb nu reeds zeven jaar mijn rijbewijs en ongeveer 180.000 km's erop zitten, maar nog nooit wat meegemaakt of zwaar ongeval zien gebeuren. Laten we hopen dat dit zo blijftops:
langs 1 kant shame for you. als je het erna bekijkt is het een betere filmervaring dan 1000 bioscooptickets tegelijk :lol: :twisted:
ik heb ook 2x een megaklapper gemaakt.
1ste keer was ik met de brommer
ik sta stil voor kruising,ik kijk links en rechts,zie niks aankomen.ik steek de weg over en voordat ik halverwege ben,word ik geschept door een 5serie bmw met 90km/p (hoorde ik na politieonderzoek) je mocht daar maar 50km/p.
na de klap lag ik IN de auto(door de voorraam heen gegaan)
kantje boord gelegen toen en 48 hechtingen in mijn nek,om de boel weer bij elkaar te houden.
mijn hoofd hing als het ware los aan mijn lichaam maar zat nog wel vast.
heel veel geluk gehad toen,en lang in ziekenhuis gelegen.
2de keer onderweg naar mijn werk,reed met een werkmaat mee die al niet al te goed kan rijden(weinig inzicht)
ik zag een wagen van rechts aankomen die voorang heeft,we reden met een 100km/p over de 80km weg.ik denk die zal hij wel gezien hebben,ik zat achterin de auto.
je raad het al,hij zag dus geen ene zak.geen remsporen of wat dan ook,met dik 100km/p aan de zijkant erin.
toen we stilstonden zat ik voorin :-? gelukkig alleen wat kneuzingen en spierpijn aan over gehouden.
1ste keer was ik met de brommer
ik sta stil voor kruising,ik kijk links en rechts,zie niks aankomen.ik steek de weg over en voordat ik halverwege ben,word ik geschept door een 5serie bmw met 90km/p (hoorde ik na politieonderzoek) je mocht daar maar 50km/p.
kantje boord gelegen toen en 48 hechtingen in mijn nek,om de boel weer bij elkaar te houden.
2de keer onderweg naar mijn werk,reed met een werkmaat mee die al niet al te goed kan rijden(weinig inzicht)
ik zag een wagen van rechts aankomen die voorang heeft,we reden met een 100km/p over de 80km weg.ik denk die zal hij wel gezien hebben,ik zat achterin de auto.
je raad het al,hij zag dus geen ene zak.geen remsporen of wat dan ook,met dik 100km/p aan de zijkant erin.
toen we stilstonden zat ik voorin :-? gelukkig alleen wat kneuzingen en spierpijn aan over gehouden.
- vtec vince
Ik heb een keer de pech gehad dat ik een van mijn beste vrienden gevonden heb , toen hij een Golf 2 gti tegen een boom geparkeerd had.
Hij was in een bocht op een 80 km weg rechtdoor gevlogen met een snelheid van ongeveer 160 km/u.
Het motorblok lag een paar honderd meter verderop in een weiland, en hijzelf heeft ongeveer 3/4 jaar in het ziekenhuis gelegen , daarna nog zeker 1 jaar rolstoel.
Met zijn hoofd had ie zijn stuur kapot geslagen...
Dan krijg je het wel even koud als je zoiets aantreft :shock:
Hij was in een bocht op een 80 km weg rechtdoor gevlogen met een snelheid van ongeveer 160 km/u.
Het motorblok lag een paar honderd meter verderop in een weiland, en hijzelf heeft ongeveer 3/4 jaar in het ziekenhuis gelegen , daarna nog zeker 1 jaar rolstoel.
Met zijn hoofd had ie zijn stuur kapot geslagen...
Dan krijg je het wel even koud als je zoiets aantreft :shock:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Arno wrote:Je gaat toch geen ongelukken opzoeken/veroorzaken... shit is al erg genoeg.
nee, maar zoiets wat ik als 1ste verhaal verteld heb maak je toch geen 2de keer in je leven mee, en het is niet dat het gewild was fzo :razz:
kunnen geen 100miljoen aan special effects aan tippen, zolang je er daarna maar eens goed mee kan lachen natuurlijk. en niet maanden in het ziekenhuis liggen want dan is het idd niet leuk meer.
jupke wrote:1ste keer was ik met de brommer
Shit man :shock:
Nu ik er over nadenk, ik heb toch al een klapper meegemaakt.
Toen ik een jaar of 16 was, met men opgedreven wallaroo frontaal aan een camino ingereden tegen 70 per uur. Was in een scherpe bocht naar rechts die ik veel te hard nam om te zien wat er 'in' de bocht was, en de camino rijder was aan het spookrijden op het fietspad. Heb de reactie gehad om te 'springen' net voor de klap en zo heb ik dan wat over het asfalt gerold, knie kapot, arm kapot niks ernstig. Mijn wallaroo had niks, zijn camino was compleet dubbel geplooid :lol:
Was toch wel goed verschieten als je zo een frontale botsing ziet aankomen en niets meer kan doen :-?
DC2TYPER wrote:
Toen ik een jaar of 16 was, met men opgedreven wallaroo
waar is de tijd, 120 per uur wanneer je in de regen de sportachterband met amper afvoerkanalen maar van links naar rechts voelt wiegen.. :lol:
die was pas gek.
zo ooit is een hele brugrailing meegenomen tegen 80, "tak tak tak" langs elke spijl gedurende zo'n 20meter met mn arm en mn knie. thuisgekomen, bloed met hopen van mn arm aflopen, knie hele week niet op kunnen steunen door kapotgaan van de pijn..
Dokter? hebben we allemaal niet nodig :lol:
en de volgende dag weer op pad, met 1 sturende arm dan wel. :lol: :lol: :lol:
-
Heb in me leven gelukkig nog maar 1 echt ongeluk gehad. Was tevens ook mijn eigen schuld. Ben met me eerste auto (EE8) met 80 km/h uit de bocht gevlogen. Ik ben over de kop gevlogen door een boomstam die langs de weg lag. Gelukkig kwam de auto weer mooi op z'n pootjes terecht anders was ik denk ik wel wat zwaarder gewond geweest. En gelukkig ben ik ook niet in het meertje aan de andere kant van de weg beland, want dan was ik misschien wel verdronken. Heb er niet heel veel aan over gehouden gelukkig. alleen een paar bulten op me hoofd, zere rug en nek en een hele boel blauwe plekken en schaafwonden.
Maarja nu weet ik wel beter. Zoiets wil ik never nooit meer meemaken. Hierdoor ben ik nu toch wel een heel stuk rustiger gaan rijden. Sindsdien heb geen ongeval meer mee gemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=DHQ1SQaIX2I
Maarja nu weet ik wel beter. Zoiets wil ik never nooit meer meemaken. Hierdoor ben ik nu toch wel een heel stuk rustiger gaan rijden. Sindsdien heb geen ongeval meer mee gemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=DHQ1SQaIX2I
Rikky wrote:Snap je verhaal helemaal :wink: Voor mij was het net ook even moeilijk om te typen en vooral ofdat ik het zou doen....
Toch maar een fototje van mijn rug, wervel is hersteld met donorbot...
Schijnbaar kan zo'n stalen frame ook kapot...

The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
17 of 16 jr...beetje dollen met de brommergang.
Voor ik het wist lag ik op straat en was ik een weekje verlamd aan 1 kant. Geen ziekenhuis,geen huisarts...gewoon hopen dat het beter werd en gelukkig kreeg ik mijn gevoel weer terug na een weekje. Als mijn ouders het wisten was mijn brommertijd definitief alleen maar een mooie herinnering....dus:topsecret
Voor ik het wist lag ik op straat en was ik een weekje verlamd aan 1 kant. Geen ziekenhuis,geen huisarts...gewoon hopen dat het beter werd en gelukkig kreeg ik mijn gevoel weer terug na een weekje. Als mijn ouders het wisten was mijn brommertijd definitief alleen maar een mooie herinnering....dus:topsecret
Ik heb een flinke klapper gemaakt, maar ik mag niet klagen en helemaal niet als ik dit allemaal lees.
Ik kan me er echt moeilijk wat bij voorstellen, sporten is m`n leven en voor m`n werk is een slechte knie/enkel al een rede om wat anders te zoeken..
Beetje net als m`n colega`s die een arm of een been zijn verloren, altijd fit en in beweging en dan een leven vol limitaties en nog steeds letterlijk sterk in de schoenen staan en kunnen genieten van alles..respect!!!!
Ik kan me er echt moeilijk wat bij voorstellen, sporten is m`n leven en voor m`n werk is een slechte knie/enkel al een rede om wat anders te zoeken..
Beetje net als m`n colega`s die een arm of een been zijn verloren, altijd fit en in beweging en dan een leven vol limitaties en nog steeds letterlijk sterk in de schoenen staan en kunnen genieten van alles..respect!!!!
Ik ben Honda gaan rijden nadat ik een Peugeot rond een boom had geplaveid..
Zelf last van mijn knie en een gebroken borstbeen van de gordel.. maar helaas mijn passagier een verbrijzelde pols die hij nooit meer 100% zal kunnen gebruiken.
Achteraf nog geluk geweest dat er een lichte draai in zat omdat het vanuit een slip kwam, anders was de boom er wat harder in gevlogen en had het motorblok waarschijnlijk op schoot gelegen ipv vol in het schutbord.

Zelf last van mijn knie en een gebroken borstbeen van de gordel.. maar helaas mijn passagier een verbrijzelde pols die hij nooit meer 100% zal kunnen gebruiken.
Achteraf nog geluk geweest dat er een lichte draai in zat omdat het vanuit een slip kwam, anders was de boom er wat harder in gevlogen en had het motorblok waarschijnlijk op schoot gelegen ipv vol in het schutbord.