Page 2 of 2
Posted: Sat Sep 11, 2010 8:02 pm
by DH
Honda-ATR wrote:
Als je eens in de buurt ben rij eens een rondje in die van mij :twisted:. En bepaal dan voor jezelf wat je wil.
Johan
Wat is het verschil dan? :lol:
Nee dat is niet met stock te vergelijken inderdaat.. :wink:
Niet een klein verschil zegmaar. :lol:
Demian.
Posted: Sat Sep 11, 2010 8:09 pm
by Honda-ATR
Dc5-Driver wrote:Wat is het verschil dan?
Nee dat is niet met stock te vergelijken inderdaat..
Niet een klein verschil zegmaar.
Demian.
Ik zei toch dat Championship White de snelste kleur is :lol:
Posted: Sat Sep 11, 2010 8:34 pm
by DH
Honda-ATR wrote:"Dc5-Driver":1z6y5w7u wrote:Wat is het verschil dan?
Nee dat is niet met stock te vergelijken inderdaat..
Niet een klein verschil zegmaar.
Demian.
Ik zei toch dat Championship White de snelste kleur is :lol:[/quote:1z6y5w7u]
JA die blauwe gaan niet harder als 180 kmh!!!!
:lol:
Jah zal m over laten spuiten dan gaat hij harder rijden.. :roll: :lol:
Demian.
Posted: Mon Sep 13, 2010 7:24 am
by Gijs
donkeykong wrote:Gijs wrote:Nen RBC op nen K20 is een van de betere mods qua prijs/pk winst (na mappen welliswaar).
thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?
Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)
Zonder RBC pakweg een dikke 230.
Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker.

Posted: Mon Sep 13, 2010 7:33 am
by Rikky
Dc5-Driver wrote:Jah zal m over laten spuiten dan gaat hij harder rijden.. :roll: :lol:
Demian.
Vergeet de stickers niet he!!
Posted: Mon Sep 13, 2010 8:47 am
by donkeykong
Gijs wrote:donkeykong wrote:Gijs wrote:Nen RBC op nen K20 is een van de betere mods qua prijs/pk winst (na mappen welliswaar).
thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?
Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)
Zonder RBC pakweg een dikke 230.
Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker.
k thks, dat is duidelijk

thks
Posted: Mon Sep 13, 2010 5:35 pm
by Honda-ATR
donkeykong wrote:Gijs wrote:donkeykong wrote:
thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?
Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)
Zonder RBC pakweg een dikke 230.
Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker.
k thks, dat is duidelijk

thks
Op zich zal de DC5 iets hoger uitkomen zonder RBC ivm de PRC intake. Standaard is de DC5 220 PK en ik heb veel DC5's gezien welke dit standaard halen. Met een goede header, RBC, KPro en Intake is de 240-250 zeker haalbaar. Maar uiteindelijk gaat het er om hoe de wagen zich op de weg gedraagd en vooruit komt :wink:
Posted: Mon Sep 13, 2010 8:08 pm
by DH
Als het maar goed op de weg komt ja...
In de 2 nog stuiteren... :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=oZgl4zNCp4o
Mooi filmpje over Integra`s uit de UK met mod`s op de dyno.
Die van mij gaf 224,6 aan op de dyno met enkel een G200.
Dat is meer dan somige van deze met veel meer mod`s.
Of word het anders gemeten?
DC Sports manifold + Twinloop + Kpro 210,1 HP?
Dat is ver onder stock!
Demian.
Posted: Tue Sep 14, 2010 9:10 am
by Katana
Gijs wrote:donkeykong wrote:Gijs wrote:Nen RBC op nen K20 is een van de betere mods qua prijs/pk winst (na mappen welliswaar).
thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?
Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)
Zonder RBC pakweg een dikke 230.
Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker.
Welke onderdelen en welke specs (oem, 2,25/2,5" N1) hebben ook grote invloed hierop
Posted: Fri Sep 17, 2010 10:05 am
by Gijs
Katana wrote:Gijs wrote:donkeykong wrote:Gijs wrote:Nen RBC op nen K20 is een van de betere mods qua prijs/pk winst (na mappen welliswaar).
thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?
Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)
Zonder RBC pakweg een dikke 230.
Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker.
Welke onderdelen en welke specs (oem, 2,25/2,5" N1) hebben ook grote invloed hierop
AEM CAI
DC Sports 4-2-1
Invidia G300
RBC
En K-pro afgesteld door nen Amerikaan (Mike van Elite Tuning).