Ik weet hoe het is met die treurige lui Iemand had toen ik mijn Elise 1 (!!!) dag had staan, in de garage notabene, van buitenaf een sigaret er op gegooid. Dus brandplek in de lak daardoor...
Dit is gewoon bewust gedaan door een of andere laffe kneus. Echt totaal respectloos zoiets.
Dit is 100% zeker spuitwerk en spotrepair zou ik zeker niet aan beginnen.
dat krijg je niet fatoendelijk weg. ook niet met een lakstift,blijft je altijd wel zien
Is wel mogelijk maar dat gebeurt op een iets andere manier als jij verwacht denk ik het is namelijk niet zomaar een lijntje eroverheen trekken... Mr.X kan er wel uitleg aan geven verwacht ik...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Als je een goede spotrepairder hebt hoef je het echt niet meer te zien. Zn lak is gelukkig nog niet zo oud.
Ik weet er een die echt goed is. Kzal mn man ff vragen hoe die ook alweer heet.
Laat mij nou eerst eens lekker mijn ding doen, je moet dit praktisch onzichtbaar weg krijgen.
Veel geld betalen en laten herspuiten kan altijd nog als je niet tevreden bent met het resultaat Dimer. Geloof me.
Het enige 'nadeel' voor je is dat ik de auto een paar dagen nodig heb maar dat zou je ook zijn als je hem laat spuiten. Dit komt doordat ik enkele zeer dunne laagjes lak moet aanbrengen die vervolgens volledig moeten uitharden voor de andere laag erop kan. Het is vervelend, langzaam en saai maar het resultaat maakt alles goed.
tommie18 wrote:Luister eens naar de baas en laat X even zijn dingetje doen. Hij zal het vast goed doen, anders zegt hij het niet/ zeggen anderen het niet.
Haha! :roll:
Nou het is niet niks om zoon speciale auto die ongetwijfeld heel veel voor hem betekend even te laten doen door een ander forum lid.
X zal ongetwijfeld geen onzin uitslaan maar zo makkelijk zal het niet zijn.
Eerst maar kijken wat de beste optie is.