Page 2 of 2

Posted: Tue Feb 22, 2011 7:01 am
by Gaskleppie
Nu heb ik gisteren de velgen zelf afgenomen en heb ondervonden dat de wielnaaf als zowel de velg zeer vuil en geoxideerd waren ook daar ze tegen elkaar zitten heb deze dan zo goed mogelijk zuiver gemaakt met als resultaat dat de trilling een heel stuk vebeterd zijn Vraagteken/Question


Dit hadden die monteurs toch ook gelijk moeten zien? Maar eerst die wielnaven maar eens netjes schoon en vlak. Daarna verder kijken.

Posted: Tue Mar 29, 2011 7:19 pm
by daxcer
Probleem opgelost :lol:
Was jammer genoeg toch de cardan :x

Als Honda freak was ik hier toch behoorlijk ontevreden over.
Dit onderdeel hoort niet zomaar vroegtijdig de geest te geven zonder eender welke reden.
Zeker bij een Honda :-?

Posted: Tue Mar 29, 2011 8:56 pm
by Gaskleppie
En wat bedoel je met de cardan? De aandrijfas?

Posted: Thu Mar 31, 2011 3:12 pm
by daxcer
ja idd het was de linker aandrijfas

Posted: Thu Mar 31, 2011 5:06 pm
by Gaskleppie
Dus wat we allemaal dachten dus?
Volgende keer toch maar luisteren dan?

Posted: Tue Apr 05, 2011 1:47 am
by Keung
daxcer wrote:Als Honda freak was ik hier toch behoorlijk ontevreden over.
Dit onderdeel hoort niet zomaar vroegtijdig de geest te geven zonder eender welke reden.
Zeker bij een Honda :-?


Het is en blijft autotechniek, onderdelen kunnen gewoon kapot gaan.

Posted: Tue Apr 05, 2011 11:02 am
by Jo&
Statistisch weinig gebreken bij Honda. Maar sluit niet uit dat er ooit bij iemand wel eens iets voortijdig kapot gaat...