Page 2 of 2
Posted: Wed Mar 23, 2011 8:29 pm
by Benjdmin
BZRKbb2 wrote:Goed bezig
:thumbs:
Posted: Sat Mar 26, 2011 8:18 pm
by bertjehonda
hehe eindelijk ze zitten eronder haha. zal leuk worden als je nog mee kan doen aan een time attack? tot morgen????
Posted: Mon Jun 06, 2011 8:52 pm
by vtecmoon
integra wrote:Ja, ik zag het al de koelsleuven lopen het zelfde als de groeven.
Er zitten gebogen koelsleuven in dus draaien is niet mogelijk.
Correct me if I am wrong, maar ik heb juist gehoord dat de koelsleuven nooit in dezelfde richting mogen lopen als de groeven. De koelsleuven moeten juist recht staan of in de tegenovergestelde richting van de groeven lopen. Bij deze laatste is dus wel van belang aan welke kant de remschijven gemonteerd wordt.
Edit: Mezelf inmiddels gecorrigeerd:
http://www.zeckhausen.com/how_to_proper ... rotors.htm
Posted: Mon Jun 06, 2011 9:53 pm
by Gaskleppie
Meneer AP heeft erop geschreven wat links en rechts is. Met meneer AP ga ik niet in discussie

Posted: Mon Jun 06, 2011 10:37 pm
by vtecmoon
[quote="Gaskleppie"]Meneer AP heeft erop geschreven wat links en rechts is. Met meneer AP ga ik niet in discussie ]
Gaskleppie, je hebt gelijk, ik heb het verkeerd gelezen..
Source:
http://www.zeckhausen.com/how_to_proper ... rotors.htm
Slotted rotors
As with the plain rotors discussed above, the internal vanes should lean toward the back of the car. The direction of the slots on the outside of the rotor do not dictate whether the rotor is a left or a right.
For rotors with slots machined in the same direction as the internal cooling vanes, the slots should lean toward the back of the car. For rotors with slots machined in the opposite direction as the internal cooling vanes, the slots should lean toward the front of the car. Bottom line - don't use the slots to decide which side to mount the rotor. Pay attention to the internal cooling vanes.
For slotted rotors with straight internal cooling vanes, the direction of the slots is totally up to you and what you think looks best. In this case, there is no wrong answer.
Posted: Tue Jun 07, 2011 7:59 am
by LCR
Van de OEM schijven weet ik niet,maar op de Mugen en Project Mu staan wel L en R geschreven. Wel reuze belangrijk omdat velen (ik ook) JUIST het andersom doen.... :wink:
Posted: Tue Jun 07, 2011 3:47 pm
by Gaskleppie
LCR wrote:Van de OEM schijven weet ik niet,maar op de Mugen en Project Mu staan wel L en R geschreven. Wel reuze belangrijk omdat velen (ik ook) JUIST het andersom doen.... :wink:
Ja jij........
Posted: Tue Jun 07, 2011 3:48 pm
by LCR
Jaja..met je gezicht naar de auto OF met je rug tegen de auto :?