Upgrade forum
Re: Upgrade forum
Als straks alles op orde is, wordt dan ook de Tapatalk plugin geactiveerd?
Het ziet er nu al goed uit in ieder geval.
Het ziet er nu al goed uit in ieder geval.
ik vind dat AdMan Advertentie Robot
echt irritant onder elk topic :cry:
gaat dat ook nog weg? of kan daar niets aan gedaan worden?
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Zelfde is dat alle namen rechts staan, en dat ik met mijn Samsung S2 (2.3.4) geen berichten kan posten foutcode 417...
Layout ziet er wel heel goed uit!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ziet er eindelijk erg mooi uit! Mijn complimenten!
Uiteraard wel een opmerking, kan die idiote reclamerobot die berichten plaatst er af?!?!? Dat slaat natuurlijk weer nergens op...
Uiteraard wel een opmerking, kan die idiote reclamerobot die berichten plaatst er af?!?!? Dat slaat natuurlijk weer nergens op...
Is het mogelijk de header vast te zetten en daaronder te scrollen? Hierdoor kun je altijd snel naar "home"..
- vtec vince
Adman verkoopt spullen in de verkeerde topics, en heeft zich niet eens voorgesteld!
Dat is toch tegen elke regel in hier :lol:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote:Adman verkoopt spullen in de verkeerde topics, en heeft zich niet eens voorgesteld!
lol hahah :lol: :lol:
HONDA wrote:Is het mogelijk om meerdere kleurschema's kiesbaar te maken? Ik vind het verschil tussen reeds gelezen topics en nieuwe topics slecht zichtbaar. Helemaal met de mouse-over functie.
Der zijn een aantal kleurenschema's, daarvan was deze de beste optie.
Ik zal eens kijken of de andere een betere leesbaarheid hebben
MHG wrote:Als straks alles op orde is, wordt dan ook de Tapatalk plugin geactiveerd?
.
Ik kan de optie nergens vinden, dus laat het voor nu even zo.
Ray wrote:ik vind dat AdMan Advertentie Robot
Gaat binnenkort weg, ik zal even de "haal reclame weg en mogelijkheid tot backups maken" aanzetten.
Echter krijg ik een time-out op de betalingspagina. Anders was dit reeds weg geweest.
Rikky wrote:Zelfde is dat alle namen rechts staan, en dat ik met mijn Samsung S2 (2.3.4) geen berichten kan posten foutcode 417...
namen rechts is opzich niet zo'n groot probleem toch ?
Mijn iphone heeft nergens problemen mee. Google anders even op de foutmelding.
SteefO wrote:Ziet er eindelijk erg mooi uit! Mijn complimenten!
Iets met iedere slak en wat zout steef, je zou toch beter moeten weten, dat als ik per direct dat adman eruit had kunnen schoppen. Dit ook meteen gedaan had ?
Ik heb mijn punt van irritatie reeds uitgesproken en doe mijn best deze asap eruit te halen.
Enig verder door disucssieren hierover heeft weinig zin meer

SteefO wrote:Is het mogelijk de header vast te zetten en daaronder te scrollen? Hierdoor kun je altijd snel naar "home"..
Neen, de mogelijkheid om dat soort dingen aan te passen bij Messageboard heb ik niet.
Maar we hebben voor de ALV een mooi voorstel... dus komt goed
'98 JDM Integra Type-R
-
trouwens de link vanaf de homepage naar het forum werkt niet.
@donkeykong: Bedankt voor de tip, heb het zojuist gefixt, zat typ-foutje in.
@others: wen niet te veel aan deze interface... :wink:
@others: wen niet te veel aan deze interface... :wink:
Deus Ex Machina!
SteefO wrote:Ziet er eindelijk erg mooi uit! Mijn complimenten!
Iets met iedere slak en wat zout steef, je zou toch beter moeten weten, dat als ik per direct dat adman eruit had kunnen schoppen. Dit ook meteen gedaan had ?
Ik heb mijn punt van irritatie reeds uitgesproken en doe mijn best deze asap eruit te halen.
Enig verder door disucssieren hierover heeft weinig zin meer

Dat heeft niks met slakken te maken hoor Lau. Aangezien het "vorige" forum ook vol stond met reclame onzin zou het mij in die zin niet verbazen dat we hiermee dan doorgaan. Vandaar deze vraag. Anders was deze niet naar voren gekomen.
Bedankt voor het antwoord, ik ben weer gelukkig met je :wink:
En toen waren de reclame weer weg
Gezien we de op ALV beloofd hebben zo snel mogelijk de nieuwe website te implementeren.
Gaan we de aankomende dagen testen of we het een en ander kunnen exporteren en importeren in de nieuwe website en julie hierover verder berichten van de test resultaten.

Gezien we de op ALV beloofd hebben zo snel mogelijk de nieuwe website te implementeren.
Gaan we de aankomende dagen testen of we het een en ander kunnen exporteren en importeren in de nieuwe website en julie hierover verder berichten van de test resultaten.
'98 JDM Integra Type-R
HONDA wrote:Is het mogelijk om meerdere kleurschema's kiesbaar te maken? Ik vind het verschil tussen reeds gelezen topics en nieuwe topics slecht zichtbaar. Helemaal met de mouse-over functie.
Idem dito.
Hopelijk kunnen we over niet al te lang over naar ons echt nieuwe forum

Kleurenschema is totaal niet meer van toepassing op het nieuwe forum 
Deze is voor een kleurenblinde zelfs goed te lezen...
Overgang naar het nieuwe forum is donderdag 19 april

Deze is voor een kleurenblinde zelfs goed te lezen...
Overgang naar het nieuwe forum is donderdag 19 april
'98 JDM Integra Type-R