Page 2 of 2

Posted: Tue Jun 19, 2007 9:24 am
by roblom
Potenza RE010 en stop er 2,6 bar in. Volgens mijn bandenboer moest er zelfs 2,8 in (hij had het nagekeken, weet alleen niet waarin).

Posted: Tue Jun 19, 2007 4:43 pm
by slydawg
mr. X wrote:Even wat stof van dit oer-oude topic afvegen en het is weer zo goed als nieuw.

Aangezien ik niets kan vinden over de stock spanningswaarde van de CTR zal ik het maar vragen.

Wat zijn de fabrieks waarde? Dit staat niet in de deur zoals bij de ITR.
En zijn jullie hier tevreden over?

Misschien is het makkelijk om een lijstje te maken van de stock waardes van alle R's en dat bovenaan de pagina te zetten, voor de zoekers onder ons :wink:


Staat bij mij wel, niet op de deur maar de auto zelf. Onder dat vergrendelings dingetje.
Dacht dat het stock 2,4bar voor en 2,2bar achter was voor snelheden beneden de 160km/h. Hoger als 160km/h was het weer anders....

Posted: Tue Jun 19, 2007 5:09 pm
by wilco
ITR is bij 15" F2,4 & B 2,3 * de JDM 98 spec met 16" is F2,1 &B1,9 .

Zelf pomp ik altijd 0,1 bar extra lucht erin, ik hou de 17" dezelfde waarde aan als de OEM 15".

Posted: Tue Jun 19, 2007 9:07 pm
by Jo&
Ik rijd met 2.6 en 2.5 omdat ik dit fijn vind rijden. Meestal wanneer ik ze oppomp zie ik dat ze rond de 2.5 en 2.4 staan en dit verschil merk ik al...
De reden hiervoor is dat ik voel dat de auto een beetje hangt in zn banden als je scherp een bocht doorgaat (onder de 2.5 en 2.4 merk je dat meer) plus dat ik het fijn vind om het wegdek te voelen...
Tevens rijd ik best vaak rond de 160 dusja...

Oja, ik heb 205/45/17 standaard velgen met standaard Potenza's RE040