Andere hobbies ......
Ik doe zelf aan modelbouw en dan de tak radiografisch bestuurbare auto's. De klasse waar ik in rij is de 1:10 electro klasse. Deze wagens kunnen echt behoorlijk rap, op het buitencircuit waar ik race worden snelheden gehaald van 90 kmph + in de snelste electro klasse
Dit is berhoolijk serieus spul, je kan ook alles afstellen, wat je maar wil (shockbrekerveren, olie in de schokbrekers, camer, toe in/out, rijhoogte, rollcenter, gearing, compound banden etc etc.)
En voor de rest mag ik ook graag gamen op de PC (Call of Duty:MWF2 op dit moment)

Dit is berhoolijk serieus spul, je kan ook alles afstellen, wat je maar wil (shockbrekerveren, olie in de schokbrekers, camer, toe in/out, rijhoogte, rollcenter, gearing, compound banden etc etc.)

En voor de rest mag ik ook graag gamen op de PC (Call of Duty:MWF2 op dit moment)
- Gaskleppie
Is het een hobbie? Ik weet het niet maar naar muziek luisteren is zeker een hobbie van me. Dat luisteren doe ik oa al 15 jaar naar KinkFM via de kabel. Vandaag is mijn held van de radio overleden. Arjen Grolleman, ik zal je missen! Kink zal nooit meer Kink zijn zonder jou....
http://www.kinkfm.com/
Gaskleppie wrote:Is het een hobbie? Ik weet het niet maar naar muziek luisteren is zeker een hobbie van me. Dat luisteren doe ik oa al 15 jaar naar KinkFM via de kabel. Vandaag is mijn held van de radio overleden. Arjen Grolleman, ik zal je missen! Kink zal nooit meer Kink zijn zonder jou....
muziek is echt wel een hobby!
trebboR wrote:En voor de rest mag ik ook graag gamen op de PC (Call of Duty:MWF2 op dit moment)
zit er bij MWF2 een single player?
Speel het ook bijna dagelijks met een vriend van me. Geweldig spel. Online multiplayer is best leuk hehe.
Steam namen aub. kunnen we misschien samen eens los. 8)
Mijne is: Boikel (duh.)

boikel wrote:trebboR wrote:En voor de rest mag ik ook graag gamen op de PC (Call of Duty:MWF2 op dit moment)zit er bij MWF2 een single player?
[quote:2qe2jp7u]Speel het ook bijna dagelijks met een vriend van me. Geweldig spel. Online multiplayer is best leuk hehe.
Steam namen aub. kunnen we misschien samen eens los. 8)
Mijne is: Boikel (duh.)

Steam ID: iVTECfab
.. Tsja :wink:
Call of Duty Modern Warfare 2.
Is niet meer mijn hobby, meer een vervslaving,slapeloze nachten, ruzie met m'n vriendin en te laat op me werk :-? Maar ik ben wel bijna Prestige :lol:
PS3 ID: gabini
Domination :razz:
Boikel & iVTECfab klopen niet.
Is niet meer mijn hobby, meer een vervslaving,slapeloze nachten, ruzie met m'n vriendin en te laat op me werk :-? Maar ik ben wel bijna Prestige :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:Call of Duty Modern Warfare 2.
Voeg m'n vriendin maar toe: Leonietje (ze is nu online

Ze is nu level 63 en heeft een kill ratio van 1.13 ofzo.
g-unit wrote:Call of Duty Modern Warfare 2.
Ik speel op de PC, dus met PS3 gaat niet lukken. Prestige ben ik nog lang niet. Eigenlijk ben ik nog maar net 1 goede week bezig en nu op 22 (N00B