Page 3 of 5

Posted: Sat Sep 29, 2007 5:45 pm
by ATR 270
Als het goed is hangt ie er bij mij volgende week onder :D 8)

Posted: Sat Sep 29, 2007 5:49 pm
by W-ice
erg vet! Ik heb er vandaag nog naastgestaan, tis echt een mooi systeem!!
R-J heeft er nog eentje liggen, maar ik kan het geld er niet voor sprokkelen..snel sparen, anders is ie weg 8)

Greetz,
Wouter

Posted: Sun Sep 30, 2007 6:17 pm
by MPG
Ik ben benieuwd hoe dit uitlaatsysteem er gemonteerd onder de ATR uitziet.

Posted: Sun Sep 30, 2007 9:59 pm
by ATR 270
W-ice wrote:erg vet! Ik heb er vandaag nog naastgestaan, tis echt een mooi systeem!!
R-J heeft er nog eentje liggen, maar ik kan het geld er niet voor sprokkelen..snel sparen, anders is ie weg 8)

Greetz,
Wouter


als het goed is, is die laatste bestemd voor mij :wink:

Posted: Sun Sep 30, 2007 10:00 pm
by ATR 270
MPG wrote:Ik ben benieuwd hoe dit uitlaatsysteem er gemonteerd onder de ATR uitziet.


weekje geduld dus, dan zal ik hier de pica's wegzetten :lol:

Posted: Sun Sep 30, 2007 11:30 pm
by slED9e
ik ga donderdagavond ermee aan de slag, eindelijk tijd ervoor :)

Posted: Fri Oct 05, 2007 9:15 pm
by ATR 270
slED9e wrote:ik ga donderdagavond ermee aan de slag, eindelijk tijd ervoor :)


mijne ligt eronder, geluid zit hem tussen 4k-5k rpm, niet overheersend, precies goed, maar verdwijnt snel in VTEC-gebied.
prestaties kan ik nog niets over zeggen, want mijn kat hangt er nog tussen.

mooie deal kunnen sluiten met TCC omtrend prijs. Ben helemaal blij, foto's volgen :wink:

Posted: Sat Oct 06, 2007 4:29 pm
by slED9e
mijne zit er ook onder, zal enkel nog wat veranderen, middenpijp lassen ipv klemverbinding en wil nog een beugeltje extra maken eigenlijk. en wat nettere klemmen . en nog even iets strakker eronder proberen te krijgen, hoewel ie al best zit nu :)
Geluid is aardig woest bij mij evengoed, maar heb ook geen kat

foto's volgen (van de een of de ander hehe)

Posted: Sun Oct 07, 2007 11:54 am
by Katana
Pics please :D

Al mee op de dyno geweest?

Posted: Mon Oct 08, 2007 9:48 pm
by ATR 270
slED9e wrote:mijne zit er ook onder, zal enkel nog wat veranderen, middenpijp lassen ipv klemverbinding en wil nog een beugeltje extra maken eigenlijk. en wat nettere klemmen . en nog even iets strakker eronder proberen te krijgen, hoewel ie al best zit nu :)
Geluid is aardig woest bij mij evengoed, maar heb ook geen kat

foto's volgen (van de een of de ander hehe)


bij jou hangt ie dus ook te laag in het midden?

Posted: Tue Oct 09, 2007 7:28 am
by slED9e
ja, iig met die klem, dus ga binnenkort even vastlassen en beugeltje daar maken, zit mooi plekje op die hoogte onder de auto om beugeltje aan te lassen iig
Image
Image
Image

Posted: Tue Oct 09, 2007 8:25 am
by Katana
Hoe klinkt het in de auto bij 50 , 70, 120 km/h zonder radio?

Posted: Tue Oct 09, 2007 1:26 pm
by slED9e
50 en 70 hoor je haast niks in auto, 120 wel wat, maar verdraagzaam en valt goed met elkaar te praten in auto zonder stem te verheffen

Posted: Tue Oct 09, 2007 8:30 pm
by Katana
Resonanties?

Posted: Tue Oct 09, 2007 8:43 pm
by ATR 270
Katana wrote:Hoe klinkt het in de auto bij 50 , 70, 120 km/h zonder radio?


geluid moet je zoeken tussen 4k en 5k rpm
verder is het beschaafd. Dit is echter nog wel zonder katvv

Posted: Tue Oct 09, 2007 10:14 pm
by Katana
Ben benieuwd naar het geluid

Posted: Tue Oct 09, 2007 11:35 pm
by slED9e
wel zware resonantie bij gas los en afremmen op motor, voor de rest tijdens rijden wel wat maar geeft net even wat lekkerder gevoel onder die kont :)

Posted: Tue Oct 09, 2007 11:49 pm
by Katana
Daar hoorde ik Rich en Tom ook al over.

Posted: Sat Oct 13, 2007 8:31 pm
by ATR 270
maar ja, zie maar eens een katvv te scoren, dat is nog moeilijker dan een catback vreemd genoeg

Posted: Sat Oct 13, 2007 9:20 pm
by mr. X
En een gewone buis laten maken? Dat is niet zo duur. 2 flenzen laten snijden en een buis er tussen lassen.