Luchtfilter had ik gelijk al in de gaten met rijden, denk dat de rest van de filters ook ver heen is, distributie is kort geleden gedaan meen ik? Anyway zaterdag even checken, deksel moet er toch af
LCR wrote:Woaa... Nais ...eh, welkom. Is deze ook zo snel als de beruchte 2-deurs versie? Was ie ook linksgestuurd leverbaar?
Is net zo snel :wink: er zit gewoon een JDM B18c in, en verder is eigenlijk alles hetzelfde als een normale JDM spec DC2. De auto is alleen leverbaar geweest in Japan, dus RHD. In Amerika heb je wel de DB7 geloof ik met een b18 GSR.
Rikky wrote:
LCR wrote:Woaa... Nais ...eh, welkom. Is deze ook zo snel als de beruchte 2-deurs versie? Was ie ook linksgestuurd leverbaar?
Eigenlijk dezelfde vragen, en mag ik mijn ITR keer samen met de DB8 op de foto zetten :roll:
Haha, dat kan vast wel een keer geregeld worden, maar dan moet het wel een beetje normaal weer zijn :-)
Vandaag bij Honderdelen geweest om even een aantal dingen te laten doen. Blok/bak olie laten verversen (Skunk2 bak/blok magnetic drainplugs), nieuwe brandstoffilter, nieuwe OEM kleppendeksel en een nieuwe OEM toeterknop, hieronder een paar foto's:
Toeterknop berfore:
Toeterknop after 8)
Kleppendeksel voor:
En na (ik poets het motorruim wel een keer wanneer het weer wat beter is :P):
En voorzover het kon de auto ook nog even schoongemaakt