Dc5-Driver wrote:Netjes.. :wink: De AEM is een goed CAI heb je nog meer plannen?
Jazeker, aangezien de auto cosmetisch gezien wat aandacht nodig heeft wil ik daar eerst mee aan de slag.
De Cai was een buitenkansje en kon ik niet laten liggen en heb er zeker geen spijt van.
Qua performance zou ik eerst mijn uitlaatlijn willen aanpakken, ik denk dat de volgende stap een 4-2-1 exhaust header van DC sports word.
Ik heb trouwens ook de DC sports header, naar mijn mening goed voor top-end power. Middengebied iets minder, maar qua prijs/kwaliteit zeker niet slecht.
Ik heb trouwens ook de DC sports header, naar mijn mening goed voor top-end power. Middengebied iets minder, maar qua prijs/kwaliteit zeker niet slecht.
Hydrosock is onderweg, als het goed is krijg ik die volgende week.
Heb jij een 4-2-1 of een 4-1exheaust header?
4-2-1, maar de DC sports blijft goed qua prijs/kwaliteit zalle. Maar er zijn betere, maar daar betaal je gewoon ook veel meer voor, voor ong zelfde top-end pk's. Bij mij woog het persoonlijk niet op om een Toda te kopen van 1k euro terwijl ik toen tweedehands de deze heb gekocht voor 280 euro (twee jaar geleden ondertussen al).
Moest je open staan voor de tweedehandsmarkt kan je op het Engelse CTR owners forum soms wel koopjes doen.
Gianni wrote:Even een paar foto's van de bestuurdersstoel. Before:
After:
Thanks voor uploaden van het resultaat! Het ziet er toch wel erg goed uit moet ik zeggen Ik denk dat ik binnekort ook maar eens even een afspraakje ga maken om hetzelfde te laten doen :razz:
Hehe, nog een klein vraagje: is het Moeilijk en veel werk om Remklauwen te verfen ? En haal je dan alleen de velg eraf of ook die hele Remklauw ? En MOET je het Schuren ???
Heb er namelijk niet zoveel verstand van ops:
tsja, als je het netjes wil doen zou ik de klauw er wel afhalen.
Schuren en grondige reiniging is wel nodig voor hechting van de verf. Niet vergeten om hittebestendige verf te gebruiken :!:
Verder vraag ik mij af wat er met de verf gebeurd als je het circuit op gaat en de remmen voor een langere periode zwaar belast. Die klauwen kunnen echt gloeiend heet worden..
Neem er de tijd voor!
Ik heb het ooit eens gedaan en de verf was droog voor mijn gevoel...
Helaas met rijden is het mis gegaan en had ik de verf op mn velgen zitten. :evil:
Ik zou eerst de remklauw helemaal schoonmaken met een staalborstel.
Daarna kun je een laag verf aanbrengen.
Het is wel aan te raden om een speciale verf te gebruiken die bij de automaterialen zaak verkrijgbaar is :wink:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Asch600RR wrote:tsja, als je het netjes wil doen zou ik de klauw er wel afhalen. Schuren en grondige reiniging is wel nodig voor hechting van de verf. Niet vergeten om hittebestendige verf te gebruiken :!: Verder vraag ik mij af wat er met de verf gebeurd als je het circuit op gaat en de remmen voor een langere periode zwaar belast. Die klauwen kunnen echt gloeiend heet worden..
Als je verf neemt die voor remklauwen/hoge temp is, is er geen vuiltje aan de lucht.
Ik had een set van MOTIP gehaald bij een autozaak, hier zit (bijna) alles in wat je nodig hebt.
Rode verf
Verf uitharder
Kwastje
Remmenreiniger
Staalborstel heb je ook nodig en als je de klaauw er niet afhaalt TAPE!
Velgen eraf, remmenreiniger erop, schuren met staalborstel afplakken en schilderen.
Neem er wel de tijd voor en ga niets afraffelen, en voor het beste resultaat ong. 24 uur niet rijden.