Page 3 of 3

Posted: Mon Aug 16, 2004 10:02 pm
by IvoG
Ik moet boenderlessen nemen dan bij Frank! :lol:

Posted: Mon Aug 16, 2004 10:03 pm
by Gaskleppie
Mijn banden zijn nog als nieuw, is dit slecht?


mmmmmmm,





















































laat maar............





































Mischien leer je het nog eens...................


































































heel mischien.................







































































En jij rijdt type-R??























Shame on you!

Posted: Mon Aug 16, 2004 10:10 pm
by IvoG
Dat zal inderdaad met de tijd moeten komen Frank, de volgende trackday is nog ver verwijderd. :roll:

Niet iedereen is met talent geboren :idea:

Posted: Mon Aug 16, 2004 10:40 pm
by ITR1689
Trouwens, veel rubber weggummen zegt niks over je rondetijd, hoor.
Dat zeg alleen hoeveel je zijwaarts gaat....

Je kan heel hard gaan en je banden sparen als je vloeiend de lijnen rijdt en niet te hard de bocht IN gaat, maar hard de bocht UIT accelereert.

Posted: Mon Aug 16, 2004 11:45 pm
by IvoG
Er zijn er dus toch die het snappen :wink:

Posted: Tue Aug 17, 2004 5:16 pm
by Gaskleppie
2:10 op een rondje zandvoort.
Zegt dat genoeg?

Posted: Tue Aug 17, 2004 5:16 pm
by IvoG
De foto's zijn nu op de website van PicMan te vinden, daar kunnen ze nabesteld worden (Frank, kijk of er geen tussen zitten die je nog niet hebt)

http://www.picman.co.uk/cgi-bin/search. ... LL_CARS&&1

Posted: Tue Aug 17, 2004 8:22 pm
by ITR1689
gaskleppie wrote:2:10 op een rondje zandvoort.
Zegt dat genoeg?

Je kan hard gaan met veel gummen, hoor. Maar het hoeft niet perse....
En mischien haal je wel 2:08 als je minder glijdt...

Posted: Wed Aug 18, 2004 11:58 am
by Gaskleppie
daar glij ik nog niet genoeg voor......
De race civic rijd compleet aangepast voor zandvoort 2:05 als snelste tijd. (ook met een b18)
Dan is 2:10 voor een veel zwaardere auto, zonder kooi, voledige slicks, keihard onderstel wel een beetje de max.....

Posted: Wed Aug 18, 2004 1:11 pm
by ITR1689
gaskleppie wrote:Dan is 2:10 voor een veel zwaardere auto, zonder kooi, voledige slicks, keihard onderstel wel een beetje de max.....

Denk je echt dat je alles uit je auto hebt gehaald die ene keer?
Ik geloof het pas als een prof. coureur dat heeft geprobeerd met jouw auto.

Een race ITR met slicks zou minder dan 2:00 moeten rijden. Dat reden ze 3 jaar geleden op de Honda dag. Toen reed ik trouwens 2:16 met RE-010 en standaard remblokken. Auto was helemaal stock toen en het was de eerste keer dat ik op een circuit reed.

Posted: Wed Aug 18, 2004 4:57 pm
by Gaskleppie
Rij nu die 6 seconde er maar eens af!
Het onderstel is een heel sterk punt van de ITR, maar op het circuit is hij echt te slap. Ik reed die 2:10 met standaard onderstel.
En je hebt mijn comentaar kunnen lezen over de Yokohama's. Ik haal die 2:10 volgens mij ook wel op straatbanden.

Tuurlijk kan het nog harder. Maar niet zonder dat het linke soep wordt....
Ben janbroers reed max 1:53 met zijn Integra die helemaal afgesteld stond voor zandvoort. Dat neem ik even als max wat een Integra kan halen op zandvoort. Er is dus nog heel wat te winnen!

Posted: Wed Aug 18, 2004 9:37 pm
by ITR1689
Wat ik wil zeggen is, dat de mate van bandenslijtage niks zegt over de rondetijd.
Als je bij elke bocht flink gaat driften, dan zijn de banden zo op, zonder dat je rondetijd naar beneden gaat.

Posted: Wed Aug 18, 2004 9:53 pm
by Gaskleppie
ja, dat weet ik natuurlijk wel. Heel soms ging ik over de top. Maar dat was dan expres gedaan om eventuele meerijders een beetje te laten schrikken ;)

He, Marcello?

Posted: Thu Aug 19, 2004 6:17 pm
by Guest
Sorry Frank, maar bij mij is het niet gelukt :D
Ik had op geen enkel moment het gevoel dat jij de boel niet onder controle had. Ik had wel soms het gevoel dat je af en toe te hard een bocht inging voor de grip niveau van die versleten Yoko's.

Posted: Thu Aug 19, 2004 6:38 pm
by Gaskleppie
Dat bedoel ik dus, ik had idd de volledige controle. Op die hele dag heeft hij maar 1 keer iets gedaan wat ik niet verwachte. (overstuurd het schijvlak in dus) en dat was ook geen probleem.

Heerlijk karretje!

Posted: Fri Sep 10, 2004 8:35 pm
by HONDA
Peter wilde de volgende filmpjes toen plaatsen maar hij wist niet hoe. Beter laat dan nooit...

#1

#2

Posted: Fri Sep 10, 2004 9:28 pm
by Type-S-Boy
Leuke filmpjes :D

Posted: Sat Sep 11, 2004 8:58 am
by Gaskleppie
Wat een kabaal zeg!
hihi, wel leuk om jezelf te zien!!