Europese Integra typeR EXPO!!
- Gaskleppie
Hmm Frank... nou maak je het weer moeilijk. Ik heb namelijk wel degelijk zin. :-?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
- Gaskleppie
ga je je vrouw doorzagen als je een nieuwe vrouw wilt? rare jongens die belgen.......
www.routenet.nl
www.routenet.nl
- Gaskleppie
ik heb net gelezen van je project met je motor jij bent echt goed bezig,maar dat zal wel wat centen kosten.waarom eigelijk naar america kunnen ze dat niet hier bij ons?in ieder geval veel succes toe gewenst en hopelijk een hoopje pk's erbij ook.ps ik heb hier nog foto's van (mijn) itr als je wil zal ik ze eens door sturen want ik ben niet zo handig met dat online te krijgen.
- Gaskleppie
hoe komt het dat jij zo goed op de hoogte bent van al die toestanden zoals het bewerken van motoren enz, ben jij mischien mechanieker? want als ik dat hier zo allemaal lees wat jij schrijft en doet ben je zeker geen begineling.ps ben ook van zin van mijn huidige (transport) middel terug weg te doen en een nieuwe itr aan te kopen.eens gebeten geraak je de microob niet meer kwijt denk ik.greetz jim 

- Gaskleppie
nee, ik ben electro storingsmonteur in de regel en meet techniek.
Maar hou het maar op jarenlang gepruts en gehobbie en al heel veel gelezen op de internationale sites en forums in samenwerking met proberen of iets werkt, anders zelfbouwen en verzinnen, logisch denken, maar ook op het circuit race auto's afstellen en ga nog maar even door........
Maar hou het maar op jarenlang gepruts en gehobbie en al heel veel gelezen op de internationale sites en forums in samenwerking met proberen of iets werkt, anders zelfbouwen en verzinnen, logisch denken, maar ook op het circuit race auto's afstellen en ga nog maar even door........
OOooow zo doe je dat.ik ben zelf 8jaar mechanieker geweest maar ben er ondertussen al 5jaar uit maar nog niet helemaal ik werk nu in een test centrum van de invoerder van:audi,vw,seat,skoda,porsche,lamborgini,bentley......enz
dus als je eens in belgie bent kan ik mischien eens een test ritje voor je versieren :lol: ps zijn er nog andere circiut dagen geplant :?:
dus als je eens in belgie bent kan ik mischien eens een test ritje voor je versieren :lol: ps zijn er nog andere circiut dagen geplant :?:
- Gaskleppie
Liebe Kunden, liebe Motorsportfreunde !
Es gibt wichtige Neuigkeiten:
* Nächster Termin:
Anneau du Rhin Samstag 07. Mai 2005
Wir fahren wie gehabt in zwei PKW-Gruppen im 1/2 Stunde Rhythmus.
Eine Gruppe ist bereits exklusiv an einen Honda-Club vermietet. Es stehen
deshalb nur noch 25 freie Teilnehmerplätze zur Verfügung. Bitte rechtzeitig
anmelden.
* Terminänderung:
vorher: 27. Oktober Hockenheim F1-Kurs
jetzt: 26. August Hockenheim kleiner Kurs
* Folgende Termine jeweils mit 2 Autogruppen + 1 Motorradgruppe
Hockenheim 08. Juli 05 (nicht vergessen: bis 15 Uhr F1-Kurs, danach kleiner
Kurs)
Hockenheim 26. August 05 kleiner Kurs
* Termine für "reine" Motorradtrainings:
Anneau du Rhin Sonntag 8. Mai 05 (bereits ausgebucht)
Anneau du Rhin Sonntag 04. September
Info dazu unter: [email="motorspeed@t-online.de"]motorspeed@t-online.de[/email] oder 0049 172-5611401
Mit motorsportlichem Gruß aus Hammelburg
Christoph mit Team
Dit kreeg ik net van Pro track.
Mijn duits is niet zo denderend, maar volgens mij zijn er nog zat plaatsen over. Dus wie gaat er mee?
Volgens mij ben ik onderhand de enige Nederlander.....