Page 3 of 3
Posted: Sun Apr 10, 2005 8:55 pm
by HONDA
Er staat een filmpje van Ron online op de website. Mochten mensen foto's hebben dan kunnen ze die naar mij opsturen. Meld van te voren via PM wel even dat je dit gaat doen zodat ik genoeg ruimte in mijn inbox heb.
Het liefst heb ik 640x480 foto's aangezien mij dat veel werk bespaard.
Posted: Sun Apr 10, 2005 10:16 pm
by HONDA
Sneak preview...

Posted: Sun Apr 10, 2005 10:28 pm
by Voodoo
Mooie foto's! :-)
Posted: Tue Apr 12, 2005 4:09 pm
by Dimer
wanneer zien we de rest?
voodoo: hoorde je me nog langs komen @ snelweg

Posted: Tue Apr 12, 2005 4:11 pm
by HONDA
Wanneer ik andere foto's krijg... ik heb er niet zoveel hoor. Alleen van mijn eigen wagen aangezien ik voor de meeting al op die helling heb gestaan.
Posted: Tue Apr 12, 2005 4:21 pm
by Dimer
ow ok

Posted: Tue Apr 12, 2005 6:15 pm
by HondArd
IvoG wrote:Die vervuiling komt onder het rijden wel weer goed, was bij mij ook het geval. Maar laat morgen toch even de code uitlezen, dan weet je echt zeker.
Codes 71.1, 72.1, 73.1. Komt neer op cilinders weigeren, oftewel misfires. Bij Van Putten konden ze er niets aan doen want ze wisten niet wat Van den Akker er allemaal aan had laten doen. Ze vonden ze hem trouwens niet helemaal lekker lopen alsof hij niet altijd op 4 pitten liep. Contact opgenomen met Van den Akker en die haden het er over dat het binnen een paar tankbeurten met goede benzine (dus geen "witte pomp" spul) het allemaal wel goed zal komen. Maar voorlopig geen sprintjes trekken als er een paar opdringerige (sl)Opels GSI's naast m'n ATR staan bij het stoplicht :evil:
Posted: Tue Apr 12, 2005 7:58 pm
by Voodoo
Dimer wrote:wanneer zien we de rest?

voodoo: hoorde je me nog langs komen @ snelweg
Laat ik het zo zeggen, ik was blij dat ik mijn raam dicht had

Posted: Tue Apr 12, 2005 8:01 pm
by Voodoo
AccordTypeaRd wrote:IvoG wrote:Die vervuiling komt onder het rijden wel weer goed, was bij mij ook het geval. Maar laat morgen toch even de code uitlezen, dan weet je echt zeker.
Codes 71.1, 72.1, 73.1. Komt neer op cilinders weigeren, oftewel misfires. Bij Van Putten konden ze er niets aan doen want ze wisten niet wat Van den Akker er allemaal aan had laten doen. Ze vonden ze hem trouwens niet helemaal lekker lopen alsof hij niet altijd op 4 pitten liep. Contact opgenomen met Van den Akker en die haden het er over dat het binnen een paar tankbeurten met goede benzine (dus geen "witte pomp" spul) het allemaal wel goed zal komen. Maar voorlopig geen sprintjes trekken als er een paar opdringerige (sl)Opels GSI's naast m'n ATR staan bij het stoplicht :evil:
Die codes had ik ook, vervolgens mijn injectoren door mijn dealer laten schoonmaken...probleem verholpen.
Posted: Tue Apr 12, 2005 8:21 pm
by Voodoo
VTECCIE wrote:Wanneer ik andere foto's krijg... ik heb er niet zoveel hoor. Alleen van mijn eigen wagen aangezien ik voor de meeting al op die helling heb gestaan.
Ik heb hier nog wat foto's staan van de vergadering, niet veel maar ik heb de mooiste uitgekozen.
http://gallery94415.fotopic.net/c274514.html
Posted: Tue Apr 12, 2005 10:12 pm
by HondArd
Voodoo wrote:VTECCIE wrote:Wanneer ik andere foto's krijg... ik heb er niet zoveel hoor. Alleen van mijn eigen wagen aangezien ik voor de meeting al op die helling heb gestaan.
Ik heb hier nog wat foto's staan van de vergadering, niet veel maar ik heb de mooiste uitgekozen.
http://gallery94415.fotopic.net/c274514.html
Gave foto's man! Had ik nou maar mijn eigen camera meegenomen. Nog nooit zoveel Type-R's op een rij gezien, maar het is wel een erg gaaf zicht. Kan er mij iemand trouwens uitleggen waarom op een gegeven moment alle ITR's er uitgelicht werden (naar voren gereden) om apart op de foto gezet te worden? Of was dat een spontaan initiatief?
Posted: Wed Apr 13, 2005 7:31 am
by accordR alias AccordS
ik denk dat het een spontaan initiatief was. :-?
Posted: Wed Apr 13, 2005 8:20 am
by Voodoo
AccordTypeaRd wrote:Voodoo wrote:VTECCIE wrote:Wanneer ik andere foto's krijg... ik heb er niet zoveel hoor. Alleen van mijn eigen wagen aangezien ik voor de meeting al op die helling heb gestaan.
Ik heb hier nog wat foto's staan van de vergadering, niet veel maar ik heb de mooiste uitgekozen.
http://gallery94415.fotopic.net/c274514.html
Gave foto's man! Had ik nou maar mijn eigen camera meegenomen. Nog nooit zoveel Type-R's op een rij gezien, maar het is wel een erg gaaf zicht. Kan er mij iemand trouwens uitleggen waarom op een gegeven moment alle ITR's er uitgelicht werden (naar voren gereden) om apart op de foto gezet te worden? Of was dat een spontaan initiatief?
Thxxx, beetje jaloers? :lol:
Posted: Thu Apr 14, 2005 11:09 am
by IvoG
AccordTypeaRd wrote:Kan er mij iemand trouwens uitleggen waarom op een gegeven moment alle ITR's er uitgelicht werden (naar voren gereden) om apart op de foto gezet te worden? Of was dat een spontaan initiatief?
Ik had ze gevraagd om dat te doen, omdat ze in de eerste serie foto's wat verder weg stonden en klein op de foto's kwamen te staan. Door ze naar voren te halen stonden ze beter in beeld.
Mijn idee was om dit met elk model te doen, maar het was nu al een heel gedoe om de iedereen op de juiste plek te krijgen, laat staan als ik om de beurt ene groep had uitgelicht! :lol:
We kunnen het een ander keertje proberen op een plek waar we wat meer ruimte hebben om rond elkaar heen te manouvreren en niet naar een vergadering moeten. :wink: