Page 3 of 6
Posted: Fri Apr 27, 2007 12:13 pm
by IvoG
MeijerR wrote:K&N heeft de prijs van de Typhoon kit een "beetje"aangepast!!!
Ik had goeie verhalen gelezen over de typhoon kit voor de ATR , dus die kwam om mijn things to do lijst.
Even informeren bij de importeur EFKA import . In dec 2006 was de prijs 364 EURO. Dat is een redelijk hoog bedrag , maar had het er wel voor over.
Maar niet direct besteld , de winter komt eraan dus ik wacht nog wel even op het mooie weer.
Maart 2007, ik wil een typhoon kit bestellen , blijkt dat ze de prijzen aangepast hebben met een stijging van 28.5% ja je leest het goed 28,5% dus de prijs is nu 468,75 EURO. Ik heb veel over voor m'n hobby maar dit gaat me echt te ver, hebben ze hem van goud gemaakt ofzo? M'n bek viel er van open toen ik die prijs las.
Dus nu maar even verder zoeken naar iets anders , of misschien heeft iemand nog tips. Dan hoor ik het graag.
Miscchien heeft TCC nog enkele liggen tegen de oude prijs? Zowiezo krijg je bij TCC clubkorting als lid van de Type-R club.
Edit: Ik zit niet op te letten :roll: , je was al bij hun langs geweest zie ik nu... :lol:
Posted: Fri Apr 27, 2007 12:13 pm
by MeijerR
slED9e wrote:hmm..pas op zitten ook wat huftertjes tussen juist met die autospullen
Ervaring?
Posted: Sun May 13, 2007 5:00 pm
by MeijerR
Het is de Injen CAI geworden, voor foto's zie mijn eigen topic.
Posted: Sun May 13, 2007 6:20 pm
by Hatchman
goede keuze! bevalt mij ook uitstekend
Posted: Tue May 15, 2007 2:28 pm
by LCR
Heren, is het wel de moeite waard?!!
Al het geld.....voor een paar buizen?!
Heb al een ATR met CAI gevoel en gehoord (Thx Voodoo),maar vind het nog steeds een berg geld...
Posted: Tue May 15, 2007 4:28 pm
by W-ice
LCR wrote:Heren, is het wel de moeite waard?!!
Al het geld.....voor een paar buizen?!
Heb al een ATR met CAI gevoel en gehoord (Thx Voodoo),maar vind het nog steeds een berg geld...
Het gevoel en geluid dat ik al gekweekt heb uit mijn 1.8 VTEC met Injen CAI, is het geld meer dan waard geweest..
Laat staan wat een Injen kan doen met een ATR!! 8)
Posted: Tue May 15, 2007 5:33 pm
by Hatchman
Doet het erg goed op een K20, verlijking tussen stock intake en Injen cai:

Posted: Wed May 16, 2007 2:55 pm
by LCR
Zooooo....daar houd ik van! Keiharde cijfers
Iem. een goed adresje voor die spul?
2e hands mag ook 8)
Posted: Wed May 16, 2007 4:10 pm
by W-ice
LCR wrote:Zooooo....daar houd ik van! Keiharde cijfers
Iem. een goed adresje voor die spul?
2e hands mag ook 8)
Heb die van mij bij TCC gehaald..prijs viel me reuze mee!
Posted: Wed May 16, 2007 9:43 pm
by MeijerR
Ik heb hem ook bij TCC besteld , goeie en snelle service. :thumbs:
Posted: Thu May 17, 2007 5:09 pm
by Sinister
Cijfers van de producent zelf ja, neem die maar met een korrel zout!
Als je 5 pk meer hebt en 10 koppel meer mag je blij zijn!
Het is de combinatie van inlaat en uitlaat vervangen wat je deftige performance boost geeft. En trouwens elke cold air intake is bena hetzelfde buiten het logo!
Posted: Thu May 17, 2007 5:52 pm
by Hatchman
Sinister wrote:Cijfers van de producent zelf ja, neem die maar met een korrel zout!
Als je 5 pk meer hebt en 10 koppel meer mag je blij zijn!
Het is de combinatie van inlaat en uitlaat vervangen wat je deftige performance boost geeft. En trouwens elke cold air intake is bena hetzelfde buiten het logo!
Cijfers van de producent zelf? Dacht het niet! Deze uitdraai komt uit een uitgebreide intake test, wel voor een K20a rsx maar toch zegt dit wel iets over de verschillen in de intakes.
http://www.clubrsx.com/cr/SSPTIT.html
En natuurlijk alleen een cai intake erop knallen geeft je geen 20 pk winst, maar in combinatie met een goede header, catback en op elkaar afgestelde software wel.
Bovenstaande grafiek is een vergelijking met standaard k20a met injen cold air intake en magnaflow einddemper (standaard diameter), tegen stock airbox en dezelfde magnaflow einddemper.
Posted: Thu May 17, 2007 8:27 pm
by Sinister
Ja schrijft dat er dan direct bij he met uw gezever!
Ge doet precies of ne cold air een wondermiddel is da u 20 pk meer levert
Terwijl iedereen weet da ge er normaal nog geen 10 uithaalt zonder andere mods!
Posted: Thu May 17, 2007 9:30 pm
by hardcorehonda
Sinister wrote:Ja schrijft dat er dan direct bij he met uw gezever!
Ge doet precies of ne cold air een wondermiddel is da u 20 pk meer levert
Terwijl iedereen weet da ge er normaal nog geen 10 uithaalt zonder andere mods!
Lange tenen vanavond? wil je erover praten?
Posted: Thu May 17, 2007 9:32 pm
by Martin Omi Performance
haha wou het net zeggen...
Posted: Thu May 17, 2007 9:48 pm
by HONDA
Als je dan al geirriteerd gaat doen, doe het dan in normaal Nederlands. Dat onbegrijpelijke vlaams elke keer... :roll:
Posted: Thu May 17, 2007 9:56 pm
by hardcorehonda
VTECCIE wrote:Als je dan al geirriteerd gaat doen, doe het dan in normaal Nederlands. Dat onbegrijpelijke vlaams elke keer... :roll:
amaiii u bent ook nen HOLLANDER!!!!
zotte kop
weet ge waarom nen hollander zijn tanden op elkander houd bij het overgeven...???
anders komt het dik mee!!!
PROEST.... best leuk die vlamingen.
Posted: Thu May 17, 2007 9:58 pm
by autodre
hardcorehonda wrote:VTECCIE wrote:Als je dan al geirriteerd gaat doen, doe het dan in normaal Nederlands. Dat onbegrijpelijke vlaams elke keer... :roll:
amaiii u bent ook nen HOLLANDER!!!!
zotte kop
weet ge waarom nen hollander zijn tanden op elkander houd bij het overgeven...???
anders komt het dik mee!!!
PROEST.... best leuk die vlamingen.
Is dat een grap?
Posted: Thu May 17, 2007 10:12 pm
by hardcorehonda
Ik heb me laten vertellen dat het een grap is jah....
en wbt sander.... hij kent me en weet best hoe ik ben...
maak je geen zorgen :-)
Posted: Thu May 17, 2007 10:31 pm
by HONDA
Nee maak je daar geen zorgen om, ik ken HH al even.
Ik kan slecht tegen vlaams wat fonetisch geschreven wordt. Nu ik er eens over nadenk vind ik fonetisch Nederlands ook vervelend. Brrr MSN bReEzAh taal...