Ervaring met carwrapping?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
LCR

Post by LCR »

RedSun wrote:My point exactly! Carglass is slecht!

Carglass repareert,carglass verkloot....la lalal
Dat reclame liedje begin aardig te irriteren...

De mijne had een bobbel op het dakgedeelte. Gelukkig is ie nu vervangen, ivm doorscheuren pitje, door Honda van Nieuwkerk. Perfect nu....! (maar wel 2 keer zo duur als carglass....bijna 900)
vtec vince

Post by vtec vince »

:o 900 pleurie???
Was dat incl spuiten?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
juggie

Post by juggie »

Het beste resultaat krijg je bij een familiebedrijf, die leveren de beste kwaliteit voor de beste prijs. Ik stuur mijn vrienden & familie naar bv. Van de Krats in Zevenhuizen. (Zelf heb ik al jaren geen schade en voor de leaseauto mag ik niet kiezen...)

Waar je duidelijk niet moet zijn voor schadereparatie zijn die "grote jongens" die hun omzet danken aan de lease en verhuurmaatschappijen etc..

Ik ben blij dat er "prutsers" bestaan want ik verdien er deels mijn boterham aan....
RedSun

Post by RedSun »

Autotaalglas is wel goed hoor. Carglass heeft wel een paar goeie vestigingen maar het verschil in kwaliteit tussen de vestigingen is enorm.
Nana korobi ya oki
autodre

Post by autodre »

Wel helaas heb ik nu ook een kitrandje aan de buitenkant van het voorraam. Het sierrubber was bij mij ook los gelaten na 2 jaar :-(

Klapperde als een gek. Doet verder niks, nu maar een dun laagje zwart kit door de glaszetter laten zetten. Als ik me er niet teveel aan stoor laat ik het zitten. Anders nieuwe sierrubbers bestellen
RedSun

Post by RedSun »

Ik zou wachten tot je een ster hebt en die laten scheuren, dan betaald de verzekering nieuwe lijstjes.
Nana korobi ya oki
slydawg

Post by slydawg »

dat bovenste rubber bij je voorraam is klote om te vervangen terwijl de ruit erin zit, dit is het beste te doen als de ruit wordt vervangen.
Jo&

Post by Jo& »

Je weet toch die life hamertjes in de auto...
autodre

Post by autodre »

RedSun wrote:Ik zou wachten tot je een ster hebt en die laten scheuren, dan betaald de verzekering nieuwe lijstjes.

:twisted:

Wist trouwens niet wat ik zag de eerste keer met het nieuwe raam. Echt geweldig zo'n nieuw raam zonder krasje en/of beschadiging
Locked