Dominique Hakkinen | New Car | Update post 1
- Knite Force
ITR DC2 wrote:Ramon wrote:Sterkte ermee :x
Ik neem aan dat hun verzekering dit voor je vergoed?
Hoe wou je dat dan voor elkaar spelen?
Ik ga het proberen evt. met rechtsbijstand, maar ik moet eerst de verklaring hebben van de auto voor mij. Als die verklaart dat ze stil stond en dat ik haar tegen de auto's voor haar heb opgeduwd, dan ben ik klaar en sta ik alleen met m'n verhaal.
Als zij verklaart dat ze is afgesneden door die 2 auto's dan staan we sterker, maar feit blijft toch dat als je ergens achterop rijdt, je niet veel kans hebt omdat dit in 9 v/d 10 gevallen toch een eigen schuld gevalletje wordt.
We zullen zien.
Gozer! Ik lees het nu pas.
Het is een fabeltje dat als je achterop rijdt je altijd schuldig bent. Het enige is dat de bewijslast bij jou ligt.
Het werkt als volgt: de twee (golf en MB) wisselen van baan wat onder art. 54 valt (bijzondere manouvre, uitparkeren, inparkeren, achteruitrijden,van baan wisselen etc.) wat betekent dat al het overige rechtdoorgaande verkeer voorrang heeft. Nu was jij dit niet maar jou werd de tijd en ruimte ontnomen om tijdig tot stilstand te komen ondanks dat je genoeg afstand hield.
Wat is er van belang:
1: heb je getuigen? (iemand naast je, auto voor je of achter je)
2: politierapport
3: je eigen verhaal opschrijven waarin je aangeeft dat jij en je voorganger niet tijdig tot stilstand konden komen doordat twee auto's zich ertussen propte. Dit laten tekenen en bevestigen door evt. getuigen.
Het wordt een moeilijk verhaal hoor maar er is een verhaalskans.
Verder kan ik je helpen aan een goed schadeherstelbedrijf met leuke kortingen. PM me maar als je interesse hebt. Of vragen m.b.t. de verzekeringstechnische kant.
Succes iig!
Het is een fabeltje dat als je achterop rijdt je altijd schuldig bent. Het enige is dat de bewijslast bij jou ligt.
Het werkt als volgt: de twee (golf en MB) wisselen van baan wat onder art. 54 valt (bijzondere manouvre, uitparkeren, inparkeren, achteruitrijden,van baan wisselen etc.) wat betekent dat al het overige rechtdoorgaande verkeer voorrang heeft. Nu was jij dit niet maar jou werd de tijd en ruimte ontnomen om tijdig tot stilstand te komen ondanks dat je genoeg afstand hield.
Wat is er van belang:
1: heb je getuigen? (iemand naast je, auto voor je of achter je)
2: politierapport
3: je eigen verhaal opschrijven waarin je aangeeft dat jij en je voorganger niet tijdig tot stilstand konden komen doordat twee auto's zich ertussen propte. Dit laten tekenen en bevestigen door evt. getuigen.
Het wordt een moeilijk verhaal hoor maar er is een verhaalskans.
Verder kan ik je helpen aan een goed schadeherstelbedrijf met leuke kortingen. PM me maar als je interesse hebt. Of vragen m.b.t. de verzekeringstechnische kant.
Succes iig!
Nana korobi ya oki