Ray wrote:Gaaf man Ik wil je Hydroshield wel overnemen van je tegen de tijd En merk je nou verschil tussen deze intake en je vorrige ?? kwa prestaties ?
Bedoel je alle met alle mods of puur alleen de injen?
De short shifter en de energy suspension mounts doen hun werk goed en verbeteren de acceleratie zeker.
De Injen mega ram klinkt vooral (in mijn optiek) beter en harder, kwa performance beter dan de aem? moeilijk te zeggen ik heb wel het idee dat ie net ff wat lekkerder doortrekt en beter ademt.
wat betreft het hydroshield ik zal even kijken wat ik er destijds voor betaald heb dan maak ik een leuk prijsje voor je.
ik bedoelde puur je Injen. maar met je andere mods zal je acceleratie wel beter zijn denk ik :lol:
En zo'n Short Shifter zie ik ook wel zitten, waar heb jij die vandaan ? ops:
Nice,
Zelf gemaakte hitteschild?
En weet jij toevallig wat de prijs is van een setje facelift koplampen ??
zit er namelijk aan te denken om die ook aan te schaffen :roll:
Hitteschild komt bij all4honda vandaan. Als je ff wacht kun je mijn facelift koplampen incl. 6000k xenon overnemen . Ik ben nu bezig met de oude koplampen van een black housing te voorzien
Gisteren hybrid racing cable bushings laten plaatsen, gelijk de versnellingsbakolie vervangen voor verse MTF3 en een Skunk magnetic drain plug teruggezet.
Shifter bushings heb ik nog liggen en die gaan er ook z.s.m. in.
Ik moet zeggen dat hij wel erg lekker schakelt nu, waar ik voorheen nog weleens het gevoel had dat ie niet lekker in z'n twee ging schakelt ie nu heerlijk door.
Hey man, ik had gisteren niet zo'n zin meer om nog weg te gaan.(ik sport op vrijdag namelijk van 19:00 tot 20:30 seizoen is weer begonnen)
Maar ik hoorde van Jente dat ik wat gemist had....
Mwa versleten....valt mee ze deden hun werk nog, maar deze zijn wel een stuk beter.
Morgen knallen we de shifter bushings erin hopelijk voelt het schakelen dan nog strakker aan.