Essen motorshow 2010-- Donderdag 2 dec.--gecancelled--
- CTR-Voorburg
- CTR-Voorburg
hier zijn alweer de eerste vlokken gevallen net,de grootste berg komt morgenvroeg volgens buienradar.
hier is het overigens nog steeds wit(behalve snelweg)
ik las op een ander forum dat het drama is in duitsland,en dat hun van essen naar rotterdam 6 uur gereden hebben op de terugweg zelfs :-?
morgenvroeg 8.00 orange is sneeuw.en het trekt dan van zuidoost naar noord,later op de dag komt er weer een berg van noordoost richting west
3 uur later:

hier is het overigens nog steeds wit(behalve snelweg)
ik las op een ander forum dat het drama is in duitsland,en dat hun van essen naar rotterdam 6 uur gereden hebben op de terugweg zelfs :-?
morgenvroeg 8.00 orange is sneeuw.en het trekt dan van zuidoost naar noord,later op de dag komt er weer een berg van noordoost richting west
3 uur later:
Onze tentamens zijn in de ochtend zelfs een uur verlaat wegens de zeer zware sneeuw voorspellingen.
Dat wordt weer lachen.
Nederland staat morgen lekker weer lekker vast!
Met dit weer zou ik het echter niet riskeren in Duitsland zonder winterbanden. Het risico is te groot om een ongeluk te krijgen en daar volledig aansprakelijk voor gesteld te worden.
Dat wordt weer lachen.
Nederland staat morgen lekker weer lekker vast!
Met dit weer zou ik het echter niet riskeren in Duitsland zonder winterbanden. Het risico is te groot om een ongeluk te krijgen en daar volledig aansprakelijk voor gesteld te worden.
vanmorgen om 6.30 weg gegaan naar beilen.
vandaar uit zijn we samen in erwin's ep3 naar essen gegaan.
zijn er zonder problemen naar toe en terug gereden.
veel leuke dingen gezien.
erwin bedankt.
speciaal voor wim....
alle foto's
http://s170.photobucket.com/albums/u259/itr-assen/essen%202010/?start=all
vandaar uit zijn we samen in erwin's ep3 naar essen gegaan.
zijn er zonder problemen naar toe en terug gereden.
veel leuke dingen gezien.
erwin bedankt.

speciaal voor wim....

alle foto's
http://s170.photobucket.com/albums/u259/itr-assen/essen%202010/?start=all
- CTR-Voorburg