NSX/Type-R Meeting & Toertocht [23 april 2005]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Tom

Post by Tom »

Wij slaan ook over...
JAMES-san

Post by JAMES-san »

idem voor JAMES-san (ATR)
Mugen-ITR 1643

Post by Mugen-ITR 1643 »

Ik wil niet te moeilijk doen over de lunch :twisted: , maarre... ik wil graag weten wat ik eet, dus ik sla ook maar over :wink: ; mac''en is wel veel goedkoper :razz:
HondArd

Post by HondArd »

Ook geen lunch voor mij en mijn meisje. Hopelijk is onze ATR zaterdag gereed, want er waren serieuze problemen. Anders wordt het CRX i.p.v. ATR.

btw, heeft iemand vandaag toevallig teletekst pagina 105 van RTL 4 gezien? vanaf zaterdag is er groot onderhoud aan de grote ring rond Antwerpen en daar komen we net langs. Er wordt geadviseerd om een andere route te nemen. Iemand suggesties?
HONDA

Post by HONDA »

CRX kan niet he... alleen Type-R, NSX en S2000. :roll:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HondArd

Post by HondArd »

VTECCIE wrote:CRX kan niet he... alleen Type-R, NSX en S2000. :roll:

Dat begrijp ik :o ops: , maar de ATR staat bij de garage want er was een probleem wat ineens veel groter bleek te zijn :cry: . Ik hoop dat die voor zaterdag klaar is, anders kan ik niet mee.
HONDA

Post by HONDA »

In dat geval ga je toch maar lekker met de CRX. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dimer

Post by Dimer »

Hi Guys and Girls,

Gezien de geringe belangstelling voor de geplande lunch, heeft de organisatie besloten om deze te laten vervallen.

De lunchstop zal nu plaatsvinden in Crupet. De route tot aan de lunchstop is ruim 110 km. Houdt daar rekening mee. We komen daar om ongeveer 13:00 uur aan. Er zijn daar verschillende eetgelegenheden. Iedereen is vrij om te bepalen hoe de lunch genoten wordt. Misschien neem je wat mee van huis.

We hebben een stop van 1 uur geplanned voor de lunch. Laten we zoveel mogelijk ons hier aan houden. Als dit niet lukt, volg je gewoon de roadmap en dan zien we elkaar bij de 2e stop (bij Peter thuis).

Morgen zal een gewijzigde roadmap op de speciale website worden geplaatst.

Groeten en tot zaterdag.
Gerard
Guest

Post by Guest »

Cool man, we kijken volgens mij allemaal wel uit naar dit weekend.
Zo te zien zal het weer ook goed zijn.
Voodoo

Post by Voodoo »

AccordTypeaRd wrote:
VTECCIE wrote:CRX kan niet he... alleen Type-R, NSX en S2000. :roll:

Dat begrijp ik :o ops: , maar de ATR staat bij de garage want er was een probleem wat ineens veel groter bleek te zijn :cry: . Ik hoop dat die voor zaterdag klaar is, anders kan ik niet mee.

Wat was er pesies mis mee, als ik het vragen mag?
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

(bij Peter thuis).

Gezzelig ik wist niet dat jullie langs mijn kwamen.
De koffie staat klaar :lol:
Dimer

Post by Dimer »

De roadmap van Nivelles naar Spa is iets gewijzigd i.v.m. met een andere lunchstop.

NSX en Type-R Toertocht roadmap

De lunch in Rivière (Les 7 meusses) is komen te vervallen (staat nog wel op de website). Daarvoor in de plaats stoppen we in Crupet.

Dit is het park waar we overnachten:
Domaine Long Pre

Ondanks de problemen rondom Antwerpen, moeten we de gok toch maar wagen. We zijn vroeg. De aan- en toevoerwegen rondom Antwerpen zijn afgesloten. Misschien toch wel een positief punt: Dan kunnen er ook geen auto's vanuit Antwerpen op de rondweg komen :lol:

Groeten, Gerard
HondArd

Post by HondArd »

Dimer wrote:Ondanks de problemen rondom Antwerpen, moeten we de gok toch maar wagen. We zijn vroeg. De aan- en toevoerwegen rondom Antwerpen zijn afgesloten. Misschien toch wel een positief punt: Dan kunnen er ook geen auto's vanuit Antwerpen op de rondweg komen :lol:

Groeten, Gerard

Dan lijkt het me wel enigzins logisch. Kon zo snel ook niet zien hoe we anders rond Antwerpen heen moesten.
HondArd

Post by HondArd »

Voodoo wrote:
Wat was er pesies mis mee, als ik het vragen mag?
.

Misschien ga ik hier een beetje off topic mee, maar de motorstoring bleef terugkomen, de motor bleef onregelmatig lopen, ook na reinigen van de EGR-klep en bij de compressiemeting bleek cilinder 1 maar een compressie van 4 te hebben terwijl de andere 3 rond de 11,75-12,5 zaten. Vermoed werd dat er een klep was verbrand. Kop eraf gehaald, bleken alle 8 de uitlaatkleppen een beetje krom te zijn! :shock: Ook waren de zuigers en de binnenkant van de kop bij alle 4 de cilinders ernstig vervuild. Volgens de monteur was dit iets wat al van veel langer speelt, want van die paar weken dat ik deze auto pas rijd kan het niet zijn. Of ik moet er veelvuldig de Ring mee gereden hebben (dus niet), en ik ben er tot nu toe alleen maar zuinig op geweest. Ik denk dat ik hier mijn rechtsbijstandsverzekering eens naar laat kijken. :twisted:

Met andere woorden: er moeten nieuwe uitlaatkleppen in en als deze niet op tijd leverbaar zijn, dan wordt het voor ons tweetjes dus geen weekendje Ardennen/Nürbergring met de ATR maar met de CRX :( . Ben dan wel een beetje een spelbreker :o ops: tussen al dat andere mooie spul, maar het is dan wel de enige optie.
IvoG

Post by IvoG »

Ik weet het niet hoor... :roll:

Dit was een idee op het NSX forum om met NSX-en op stap te gaan. Toen vroegen wij of wij ook mee konden als Type-R's. Als we vervolgens alle Honda's toevoegen, tot aan CRX-en toe, dan kan dat wel eens niet erg leuk gevonden worden door de oorspronkelijke bedenkers van de toertocht. :(

Ik snap de omstandigheden wel en van mij ben je zeker welkom, maar misschien is meerijden met iemand anders een idee :?:
Dimer

Post by Dimer »

IvoG wrote:Ik weet het niet hoor... :roll:

Dit was een idee op het NSX forum om met NSX-en op stap te gaan. Toen vroegen wij of wij ook mee konden als Type-R's. Als we vervolgens alle Honda's toevoegen, tot aan CRX-en toe, dan kan dat wel eens niet erg leuk gevonden worden door de oorspronkelijke bedenkers van de toertocht. :(

Ik snap de omstandigheden wel en van mij ben je zeker welkom, maar misschien is meerijden met iemand anders een idee :?:

Ik begrijp dat we te maken hebben met een enthousiaste A Type R eigenaar. Dit is wat mij betreft overmacht. Hetzelfde probleem hebben we met een NSX rijder. Zijn auto is ook in de garage en dus niet op tijd klaar. Hij komt met een Prelude.

We laten het bij deze twee uitzonderingen. Jullie zijn welkom.

Groeten,
Gerard
Dimer

Post by Dimer »

Dimer wrote:Diegene die bij mij willen verzamelen:

7:30 rijden we weg, dus 7:15 verzamelen

adres:

Zijdelveld 60
1421 TL Uithoorn

tel: 0646225030
Guest

Post by Guest »

Weet je al wie er allemaal bij jou verzamelt?
Voodoo

Post by Voodoo »

SlyDawg wrote:Weet je al wie er allemaal bij jou verzamelt?

Ik in ieder geval, ligt niet zo ver van mij.
Dimer

Post by Dimer »

ik neem aan jij Miguel? Karming dus ook, verder m'n vader en ik :)
Locked