Page 1 of 1

spoon catback op originele cat?

Posted: Fri Mar 07, 2008 11:42 am
by frederik
past een spoon catback op de originele catalysator van een civic type-r ep3 van 2004 ?

Re: spoon catback op originele cat?

Posted: Fri Mar 07, 2008 12:56 pm
by JDM-EG6-R
frederik wrote:past een spoon catback op de originele catalysator van een civic type-r ep3 van 2004 ?


Volgens mij gaat de oem cat te lang zijn, ben niet zeker maar bij mn eg6 is het zo. In :japan: zijn de cat's korter dus de uitlaatlijn langer.

Posted: Fri Mar 07, 2008 1:11 pm
by frederik
ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?

Posted: Fri Mar 07, 2008 6:24 pm
by z0rky
zou ik niet aan beginnen, zoek gewoon iemand die een put heeft. Bespaart veel frustraties :D

Posted: Fri Mar 07, 2008 8:36 pm
by JDMTEG
frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?


Met een ITR kan het.

Posted: Fri Mar 07, 2008 9:47 pm
by Katana
Volgens mijn gegevens past het wel. Bij de Toda cat-back van Martijn moesten alleen de gaten worden aangepast. De lengte was geen probleem. Alleen de montage gaten moesten iets worden aangepast

Posted: Fri Mar 07, 2008 10:17 pm
by mr. X
ITR897 wrote:
frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?


Met een ITR kan het.


En toch liever jij dan ik :D

Dat sleuteld zó vervelend!
Tegenwoordig kun je overal voor practisch niets een brug huren. 10 euro per uur, en binnen een uurtje heb je hem makkelijk omgewisseld.

Posted: Sat Mar 08, 2008 12:16 am
by JDMTEG
mr. X wrote:
ITR897 wrote:
frederik wrote:ja ik dacht ook al zo iets, maar ik ben niet helemaal zeker.

weet er mss iemand of het te doen is van een hele uitlaatlijn + testpipe en header te veranderen zonder een brug of een put ?


Met een ITR kan het.


En toch liever jij dan ik :D

Dat sleuteld zó vervelend!
Tegenwoordig kun je overal voor practisch niets een brug huren. 10 euro per uur, en binnen een uurtje heb je hem makkelijk omgewisseld.


Als ik bij mij in de buurt iemand wist wiens brug ik kon huren zou ik het ook wel doen. Is zeker makkelijker.
Ik heb dan ook niet gezegd wat het meest praktische is, maar het kan.

Posted: Sun Mar 09, 2008 10:05 am
by riddertje
Katana wrote:Volgens mijn gegevens past het wel. Bij de Toda cat-back van Martijn moesten alleen de gaten worden aangepast. De lengte was geen probleem. Alleen de montage gaten moesten iets worden aangepast


Gaten moeten inderdaad wat groter gemaakt worden,dan past het.
Als je deze besteld kan je ook vragen of ze het voor je willen doen,denk niet dat ze daar een probleem van zullen maken.

Posted: Sun Mar 09, 2008 4:39 pm
by frederik
bestellen moet ik hem niet meer, het spul ligt al in mijn garage :lol:

Posted: Sun Mar 09, 2008 11:54 pm
by Katana
En hangt er nog niet onder?

Heeft u wel rekening gehouden met de lengte?

Posted: Mon Mar 10, 2008 2:47 pm
by frederik
ik heb de wagen gekocht, en de spoon uitlaat erbij gekregen, maar ik heb ook nog een testpipe, en header, maar ik wouw de catback al steken, en wachten met de testpipe en header tot wanneer de hondata wordt afgestelt, maar ik zal dan alles in een keer wel steken + laten afstellen :wink: