Page 1 of 1

Throttle body fn2

Posted: Tue Aug 16, 2011 7:33 pm
by FUBAR
Yoo

Kzen op zoek naar nen throttle body voor den fn2. Heb onlangs nen rrc intake manifold gekocht en deze komt er volgende maand op.. Ben daarom ook vanplan ineens de throttle body te vervangen. Kwou eerste airbox veranderen, maar heb besloten toch eerste de throttle body te doen..

Ma heb ewa rondgezocht, ma geraak er wat in de war van eigenlijk
Was nu bijvoorbeeld bij skunk2 aan het kijken, deze hebben er verschillende voor mijne alpha series, pro series... Dan in 1 serie heb je de 70mm, 72 mm, 74mm, kweet begot niemeer wa kiezen ze

http://www.skunk2.com/engine-2.php?code=TBK
Hulp zou welkom zijn

Posted: Wed Aug 17, 2011 8:00 am
by SteefO
EN NU IN HET NEDERLANDS?!

Posted: Wed Aug 17, 2011 11:51 am
by FUBAR
SteefO wrote:EN NU IN HET NEDERLANDS?!

Lol, versta je echt niet wat ik wil zeggen? :-?
Kzal even opnieuw posten

Hallo

Ik ben op zoek naar een throttle body voor mijne fn2. Aangezien ik onlangs een RRC intake manifold gekocht heb en deze de komende maand geinstalleerd wordt heb ik besloten ineens ook maar een throttle body te kopen. Dan kan zowel de throttle body als de intake manifold tegelijk worden afgesteld met de flashpro.

Nu, ik heb even rondgezocht, ma weet nie goed welke te kiezen!!
Voorbeeldje ==> Ik was aan het kijken bij skunk2, deze hebben verscheidene throttle body's voor de fn2, ik kon kiezen tussen alpha
series en de pro series, weet niet wat het beste is..

http://www.skunk2.com/engine-2.php?code=TBK

Op deze staat, staan 3 throttle body's met verschillende groottes.. Welke van de 3 zou het beste zijn? Ken er weinig van en wil niet zomaar een aankoop willen doen...

Groetjes

Posted: Wed Aug 17, 2011 11:55 am
by SteefO
Bedankt! :wink:

Posted: Wed Aug 17, 2011 12:13 pm
by Machiel.
Ikzelf had een 70mm tb van R-developments in combinatie met een RBC intake. ( dit was op een k20a uit een jdm dc5 ) Dit was echt een hele goede upgrade t.o.v. een standaard k20a intake+tb.
Sowieso moet je op een standaard k20 niet hoger gaan dan 70mm. 72/74 heeft volgens mij geen extra waarde voor een nagenoeg standaard k20a(2).

Verder heb ik geen ervaring met skunk2 tb's, dus daar kan ik geen zinnig antwoord op geven.


edit:

Lees anders eens wat op k20a.org, is een hele goed forum waar veel informatie te vinden is, mocht je dan nog geen antwoord gevonden hebben dan kun je het daar altijd vragen.

Posted: Wed Aug 17, 2011 12:15 pm
by Jo&
Mijn Belgisch wordt wel beter door hier op het forum het een en ander te lezen. Of is dat geen Belgisch?

@Fubar nogmaals, het is soms idd erg lastig om je posts te volgen, hoeft niet in ABN maar een beetje meer richting het Nederlands zou fijn zijn!
Thanks!

Posted: Fri Aug 19, 2011 3:36 pm
by JDMTEG
Jo& wrote:Mijn Belgisch wordt wel beter door hier op het forum het een en ander te lezen. Of is dat geen Belgisch?

@Fubar nogmaals, het is soms idd erg lastig om je posts te volgen, hoeft niet in ABN maar een beetje meer richting het Nederlands zou fijn zijn!
Thanks!


het is dan ook een BEnelux club :lol:

Posted: Fri Aug 19, 2011 4:33 pm
by Jo&
ITR897 wrote:
Jo& wrote:Mijn Belgisch wordt wel beter door hier op het forum het een en ander te lezen. Of is dat geen Belgisch?

@Fubar nogmaals, het is soms idd erg lastig om je posts te volgen, hoeft niet in ABN maar een beetje meer richting het Nederlands zou fijn zijn!
Thanks!


het is dan ook een BEnelux club :lol:

Jawel u heeft gelijk!

Posted: Mon Aug 22, 2011 8:29 am
by SteefO
ITR897 wrote:
Jo& wrote:Mijn Belgisch wordt wel beter door hier op het forum het een en ander te lezen. Of is dat geen Belgisch?

@Fubar nogmaals, het is soms idd erg lastig om je posts te volgen, hoeft niet in ABN maar een beetje meer richting het Nederlands zou fijn zijn!
Thanks!


het is dan ook een BEnelux club :lol:


Volgens mij hebben we een probleem als er Honda rijders uit Luxemburg aanmelden omdat zij daar geen NL spreken... Dus het idee achter BE-NE-LUX club zie ik niet helemaal... :lol: