Page 1 of 2
Header voor de DC2?
Posted: Thu Sep 15, 2005 4:01 pm
by CyRaX
Posted: Thu Sep 15, 2005 5:20 pm
by eteuben
Zou nooit iets kopen via Ebay, omdat je er niet mee terug kan als het product niet goed is. Koop zoiets gewoon in Nederland bij een fullcartuning of showoff. Mocht er dan iets mis zijn, kun je altijd terug ivm garantie ed.
Maar das mijn mening.
Want alle antwoorden op je vragen hierboven kun je pas beantwoorden als je het product betaald hebt en thuis hebt liggen. Past ie dan niet of slecht dan zit je.
Posted: Thu Sep 15, 2005 7:50 pm
by Erick
eteuben wrote:Zou nooit iets kopen via Ebay, omdat je er niet mee terug kan als het product niet goed is. Koop zoiets gewoon in Nederland bij een fullcartuning of showoff. Mocht er dan iets mis zijn, kun je altijd terug ivm garantie ed.
Maar das mijn mening.
Want alle antwoorden op je vragen hierboven kun je pas beantwoorden als je het product betaald hebt en thuis hebt liggen. Past ie dan niet of slecht dan zit je.
Zou ik niet doen, bel Hyper of TCC maar is voor meer info.
Posted: Thu Sep 15, 2005 8:04 pm
by Gaskleppie
Ach, het is 1 van de zoveelste Mugen clonen. Je kan dus ook het vermogen meestal wel verwachten van zo'n clone.
Slecht doen ze het vaak niet hoor! Het is er 1 met de lekkere dikke flens aan het eind en dat is de belangrijkste factor voor winst bij een B18.
Ik ben wel bang dat hij erg laag hangt.....
Posted: Fri Sep 16, 2005 11:42 am
by CyRaX
Gaskleppie wrote:Ik ben wel bang dat hij erg laag hangt.....
Denk je dat doordat het een 4-1 is en deze na de "bocht" dus nog uit 4 bestaat??
Of lijk je het te zien op de foto?
Posted: Fri Sep 16, 2005 8:07 pm
by Gaskleppie
Het lijkt zo op de foto. Ik weet hoe de bochten normaal lopen en hoe hoog de uitgang van de header normaal zit.
Mischien valt het mee, moeilijk te oordelen van de foto
Alle 4-1's hangen vrij laag. Een enkeling heeft de moeite gedaan om de buizen meer naast elkaar te leggen ipv onder elkaar, maar die kosten de hoofdprijs!
Deze is geen geld in verhouding!
Posted: Fri Sep 16, 2005 11:29 pm
by Nyther
Hyper heeft een mooie header van peak performance, ook een mugen kloon meen ik, prestaties zijn erg goed al zeg ik het zelf! met 2,5 inch flens
Posted: Sat Sep 17, 2005 9:35 am
by ITR1689
Hangt er allemaal vanaf hoe goed het nagemaakt is....
Sommige klonen zijn zo slecht dat ze nieteens passen....
Ik zou heel goed oppassen als je ITR verlaagd is. serieus...
Posted: Sat Sep 17, 2005 6:50 pm
by itr-1895
Nyther wrote:Hyper heeft een mooie header van peak performance, ook een mugen kloon meen ik, prestaties zijn erg goed al zeg ik het zelf! met 2,5 inch flens
die peak header is een spoon kloon als het goed is.
hij hangt alleen een beetje lager maar als je auto 2-3 cm verlaagt is mag dat nog geen probleemen opleveren is mij verteld.
ik heb er namelijk zelf ook net 1 besteld 8)
Posted: Sun Sep 18, 2005 3:53 pm
by ITR1689
itr-1895 wrote:die peak header is een spoon kloon als het goed is.
Denk je dat echt? Of werd het jou verteld door de verkoper.....
Kijk maar goed op de Spoon website.... :-)
Posted: Sun Sep 18, 2005 5:14 pm
by S2K 2000
Posted: Sun Sep 18, 2005 8:02 pm
by accordR alias AccordS
Hey Peter,
Gelukkig dat ik je weer eens hoor.
Kom je 1-10?
gr. Peter
Posted: Tue Apr 11, 2006 9:34 pm
by JDMTEG
Kent iemand de 4-1 header van meGan racing met 2.5inch flens? De buizen liggen
zo :!: :!:
:!: :!:
en niet
:!: :!:
:!: :!:
zo.
Is dit een goede header? :-?
Posted: Tue Apr 11, 2006 10:06 pm
by ITR1689
Als het een goede Honda JDM kloon is, dan mag je dezelfde prestaties verwachten.
Posted: Tue Apr 11, 2006 10:11 pm
by HONDA
Ik heb nog een echte Honda JDM ITR spruit te koop.
KLIK
Posted: Tue Apr 11, 2006 10:16 pm
by Gaskleppie
en dat is een hele goeie!
En een nette hoge constructie. Plus voor de belgen onder ons heel interesant omdat het een OEM Honda product is!
Posted: Wed Apr 12, 2006 6:47 pm
by JDMTEG
Gaskleppie wrote:en dat is een hele goeie!
En een nette hoge constructie. Plus voor de belgen onder ons heel interesant omdat het een OEM Honda product is!
En waarom is dat dan interessant?
Posted: Wed Apr 12, 2006 6:50 pm
by ITR1689
ITR897 wrote:Gaskleppie wrote:en dat is een hele goeie!
En een nette hoge constructie. Plus voor de belgen onder ons heel interesant omdat het een OEM Honda product is!
En waarom is dat dan interessant?
Voor de keuring....
Posted: Wed Apr 12, 2006 7:28 pm
by JDMTEG
ITR1689 wrote:ITR897 wrote:Gaskleppie wrote:en dat is een hele goeie!
En een nette hoge constructie. Plus voor de belgen onder ons heel interesant omdat het een OEM Honda product is!
En waarom is dat dan interessant?
Voor de keuring....
Ok. Had ik niet aan gedacht. Is inderdaad interessant.
Alleen de prijs valt me nog een beetje tegen. Weet wel niet wat zo een nieuwe OEM kost. En voor die van meGan vroegen ze maar 280 (3 weken gebruikt). Zag er op de foto nog zeer goed uit.
Momenteel heb ik een 4-2-1 header van DC erop en daar zijden ze op de keuring niks van. Misschien omdat die minder opvalt.
Posted: Wed Apr 12, 2006 9:12 pm
by HONDA
Ik heb 700+ euro betaald voor de JDM ITR spruit.