Bedoeld voor alle Honda fanaten:
ben al een tijdje bezig met het opknappen van oude B, H en andere VTEC deksels in een zo OEM mogelijke staat, tot nog toe naar volle tevredenheid van de afnemers. Het begon als een uitprobeersel voor mijn eigen CRX en ATR, daarna wat deksels voor anderen gedaan en inmiddels zo'n groot succes, dat het me tijd leek er eens een advertentie aan te wagen. Wat bied ik aan:
Ik knap dus oude kleppendeksels op; voorzie oude afgebladderde deksels van een verse relieflaag met een matte afwerking. In principe is iedere RAL kleur mogelijk. ik ben GEEN commercieel bedrijf, maar een echte liefhebber die het leuk vind om voor andere liefhebbers voor een betaalbare prijs een zo OEM mogelijk deksel te maken. Nieuw zijn die deksels schreeuwend duur, dit is een heel betaalbaar alternatief. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik net, precies en strak werk aflever, ik weet goed hoe kritisch men met een hobby omgaat als deze.... doe dat zelf ook...
Mijn werkwijze is als volgt:
1.
Oude deksel schoonmaken, ontdoen van vet/vuil en oude verf (binnen/buiten), ik maak hierbij gebruik van zowel mechanische hulpmiddelen als lichte afbijtmiddelen (niet schadelijk)
2.
Compleet kaal geborsteld deksel in de primer zetten
3.
Speciale reliefverf (spuitbus) aanbrengen + kleur naar keuze in mat
4.
Afwerking; kaalmaken lettertjes en alle andere delen die blank behoren te zijn
verdere pics: zie onder
5.
Alles goed naspoelen, uitblazen etc.
Mijn prijzen zijn momenteel (27/9/13):
85 Euro B/H-deksel in zwart
90 Euro B/H-deksel in rood
100 Euro B/H-deksel in iedere andere gewenste (RAL)kleur
70 Euro D series deksel (klein formaat) zwart
75 Euro D series deksel (klein formaat) rood
85 Euro D series deksel (klein formaat) in iedere andere gewenste (RAL) kleur
105 Euro K (CTR/S2K) series in zwart
110 Euro K (CTR/S2K) series in rood
120 Euro K (CTR/S2K) series in iedere andere gewenste (RAL) kleur
Ander type deksels op aanvraag
referenties:
Meerdere jongens die erg tevreden zijn over eindresultaat, ik noem er een paar, incl die van mijzelf:
B deksel Takata/Tein groen (bleek helaas iets te licht, dat wel) > Crypto
S2K > Delta Limma
4 deksels > Cyrax
Eigen deksels (ook LCR)>
Uiteraard meer foto's op aanvraag.
Werkwijze is dat je een gebruikt deksel aanlevert, heb nl. geen wisseldeksels, ik kan en wil verzenden, zijn wel extra kosten uiteraard. Zoals gezegd, ik ben GEEN commercieel bedrijf, dus je moet er ook niet teveel haast mee hebben, hoewel dat in overleg wel kan, ik doe dit erbij, maar indien nodig ga ik ver om iets af te krijgen.
Interesse: PM voor afspraak of verdere info