Results 1 to 5 of 5

Thread: Vervanging middenconsole lampjes

Forum Lid
    Roberto's Avatar

Country
    Netherlands
    City
    Haaglanden
    Car
    Ep3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vervanging middenconsole lampjes

Vraagje wie heeft er ervaring met vervanging van dashboard lampjes in de ep ?

De verlichting achter me verwarmingsknoppen beginnen t te begeven , soms wel aan dan weer niet.
    Dus ik was aan het kijken voor vervanging ervan, had van Rajeev (http://type-r-owners.co.uk/forums/sh...rket-head-unit) al handleiding gekregen om het console te demonteren.
    Maar nu zie ik dat die OEM lampjes (39397-SA5-003) knap aan de prijs zijn, en zie op Ebay dat er ook Seem to be plug and play lampjes voorhanden zijn.

Maar nu de vraag werkt dit goed ,of heet iemand ervaring mee?
    En hoe zit het met het oranje licht, zit daar zo plasticje overheen ,of zit dit in het dashboard?
    niet dat ik ze vervang en ineens met wit dashboard verlichting zit...dat is natuurlijk ook geen porrem.

Link Ebay lampjes : http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=...5-003&_sacat=0

Forum Lid

City
    Sliksloot
    Car
    EP3, PHEV, Mazda5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Re: Vervanging middenconsole lampjes

Sorry geen antwoord alleen zou ik ze meteen allemaal vervangen want als er 1 gaat.... En je dashboard loshalen wil je ook niet elke dag.

Forum Lid
    Roberto's Avatar

Country
    Netherlands
    City
    Haaglanden
    Car
    Ep3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Nee das logisch, als ik em dan toch open heb. vervang ik alle in middenconsole.
    Me radio met versterker kabels erin krijgen was al een ramp... word wat straks...
    Maar irriteer me aan deels verlicht dashboard savonds

Forum Lid
    Ray1990's Avatar

Country
    Netherlands
    City
    Randstad
    Car
    CTR EP3, ITR DC5
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik heb toen ook een defect lichtbronnetje gehad achter de standenschakelaar in mijn ep3. Dashboard gedemonteerd, vervangen door dealer lampjes. Ik heb toen niets betaald omdat ik al een aardige afname had

Ik weet alleen niet of dit oranje lichtbronnen waren of een witte lichtbron met een oranje hoesje eroverheen. Als je ze bij de dealer haalt heb je wel gelijk de goede

Forum Lid

Country
    Netherlands
    City
    H'lem
    Car
    EP3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Jo& View Post
    Sorry geen antwoord alleen zou ik ze meteen allemaal vervangen want als er 1 gaat.... En je dashboard loshalen wil je ook niet elke dag.
    Bij mijn was het fout gegaan kreeg center console niet los en toen het los ging, is de warm en koud bevestiging in de dashboard kapot gegaan . Kreeg hem niet meer goed waardoor ik een half jaar handmatig warm en koud moet draaien onder de motor kap. Na halfjaar heeft een vriend een bevestinging gemaakt zodat de de draaiknoop weer werkt. Mijn radio is ermee opgehouden denk ah nee niet weer die geleuter hoop deze keer dat niet weer loslaat.