Erick. TEIN.

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Foto's!!!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Waarvan?? van die stickers die jij ook onder je spiegel hebt.



Eric.
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

post eens een pic van je engine bay, wil die hyper groundcables eens zien...
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Re: DC2-SPOON

Post by Erick »

DC2-SPOON wrote:Hai, ik ben Eric en ik rij sinds 7 nov in een ITR, nr 1653, bouwjaar Jan '99. Sinds de aanschaf heb ik er wat Spoon-sports spulletjes er op gezet, zoals : Spoon bougie kabels, Spoon luchtfilter, Denzo bougies, Hyper ground cabels en een Bullet TITANIUM N1 einddemper, en het vermogen ligt nu rond de 200pk. Toekomst plannen, veel te veel om op te noemen, maar HIJ (de ITR) moet een Spoon jasje krijgen, ala JDM, dus er moet nog wat gespaart worden.

Eric.


FF ALLE SPECS BIJ ELKAAR

Merk:Honda Integra Type R
Bouwjaar: 4-1-'99
Motor: B18C6
Kleur: Ch White
Vermogen: 190pk(stock) / 200pk(ong nu)

MODS:

motor:

Spoon Air filter
Spoon Bougie kabels
Denzo Bougies
Hyper Ground kabels
Bullet N1 titanium exhaust
Peak Performance header *NEW
Peak Performance Cat vervanger *NEW


Interieur:

Spoon shift knob
JVC MP3/CD radio
Recaro ITR stoelen

Exterieur:

Spoon Race mirrors
Spoon Stickers
Type One stickers
Volk Racing CE28N replica's


Onderstel:

JIC verlaagd (2cm)


Future mods:

Spoon n1 exhaust
Spoon B-pipe
Spoon Header
Spoon raamband
Spoon stuur
Spoon Frontlip
Spoon remklauwen
Tein Flex susp.
CF hood
Xenon verlichting



Met dank aan Jim van Hyperformance/Hyperstore, mijn vriendin
en alle vaste klanten van Hyperformance voor de gezelligheid.
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

* UPDATE *


FF weer een update van mijn ITR want er zijn weer wat leuke spulletjes erop gegaan of onderweg.

Deze Spoonspiegels zitten erop en er is een Peak Performance spruitstuk en catvervanger onderweg en die worden 16 juni gemonteerd. Eind van het jaar wordt de rest van de uitlaatlijn aangepast met een B-pipe en einddemper van Spoon-Sports.
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Image

Image



Dat zijn ze dan m'n spiegels.
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

DC2-SPOON wrote: :D :D :D JA, alleen de banden zijn niet helemaal goed, het is een 45 serie en ik moet een 40 serie hebben eigenlijk, maar volgens JIM lopen ze niet aan en is je snelheid minder dan op je meter dus dat is alleen maar goed. Verlopig kan ik ermee vooruit en ga ik wel voor de goede banden kijken als ze op zijn, eerst de winter door en dan zien we wel verder.


Eric.

Als je een grotere omtrek banden hebt dan stock, dan ga je juist harder dan wat je meter aangeeft.
Tom
Posts: 343
Joined: Sat Jan 24, 2004 9:28 pm

Post by Tom »

toppie man :D Ben benieuwd wat jij strax van het spruit/cat vind!
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ik hoorde dat die peak performance een 3" collector heeft. klopt dat?
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

gaskleppie wrote:Ik hoorde dat die peak performance een 3" collector heeft. klopt dat?


Dat heb jij goed gehoord Frank. :D
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

DC2-SPOON wrote:
gaskleppie wrote:Ik hoorde dat die peak performance een 3" collector heeft. klopt dat?


Dat heb jij goed gehoord Frank. :D


Nyther zei dat het 2.5" is. http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=110

Oh wacht, laat maar zitten. Ik snap het al. :D
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Dat is dan een mooi headertje voor robert jan. Die heeft al een 3" uitlaat systeem. Alleen de header is nog 60mm.

Lijkt me wel een stunt, RJ die gaat shoppen bij Hyper :)
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

De vraag is: Heeft een uitlaatsysteem van 3" wel zin bij een ITR? Is het wel beter dan 2.5"? Is het hoe groter hoe beter?
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ik heb ook m'n twijfels. Voor een 2.0 liter CRVtec wordt het wel vaker gedaan, maar een 1.8?
De bank zal het leren! :)
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

ITR1689 wrote:
DC2-SPOON wrote:
gaskleppie wrote:Ik hoorde dat die peak performance een 3" collector heeft. klopt dat?


Dat heb jij goed gehoord Frank. :D


Nyther zei dat het 2.5" is. http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=110

Oh wacht, laat maar zitten. Ik snap het al. :D


Nou ga ik ook ff twijfelen of het nou 2.5" of 3" is.


@Gaskleppie:
"Dat zou wel een stunt zijn ja :D .
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Ik is weer schade vrij, althans de ITR is weer schade vrij.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Geen kleurverschil met het spuitwerk?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Minimaal verschil, dat viel me best me het verschil.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Beter! Hou hem heel nu.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Als het aan mij ligt wel ja, ik weet niet hoe andere daar over denken. Moet nu maar leven met een beetje kleurverschil want overspuiten was ff een beetje te duur en paste niet in mijn budget.
Locked