FF me rijbewijs kwijt

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Guest

FF me rijbewijs kwijt

Post by Guest »

Reed afgelopen vrijdag nacht rond half 2 op de a1 vanuit ams richting almere, weg leeg dus voerde me snelheid wat op, tot rond the 160 dacht ik. Kreeg alleen die heren te laat in de gaten, vlak voor de afslag almere mocht ik ze volgen naar de BP. Anyway, volgens hun reed ik 152 netto dus rijbewijs kwijt :cry:
Is een harde les voor me, ik reed gewoon te hard en dit waren dus de consequenties.
Ik dacht later, K :idea: T, hoe ga ik de 27ste naar die meeting gaan als ik niet mag rijden........Gelukkig kon ik hem woensdag ochtend al ophalen!
Dit waren echt de 4 saaiste dagen.
O ja, natuurlijk ook een boete van 365euro!!!!!!!!!!
Kan ik weer opnieuw beginnen met sparen voor me mods.
En voor degenen die denken dat ik standaard te hard rij, niet dus, het komt maar zeer zelden voor dat ik het gas wat in trap.
Ben binnekort wat armer maar heb gelukkig me papiertje weer!
Dimer

Post by Dimer »

kut man!

gelukkig kan je de 27e toch nog mee ;)

maar dat komt wel hard aan die 365,-....
ITR1689

Post by ITR1689 »

Let voortaan goed op. Als je een auto inhaalt en die volgt jou meteen met jouw snelheid, dan weet je het.....
IvoG

Post by IvoG »

ITR1689 wrote:Let voortaan goed op. Als je een auto inhaalt en die volgt jou meteen met jouw snelheid, dan weet je het.....
Zeker als die auto er niet snel uitziet maar dat wel is! :idea:
ITR1689

Post by ITR1689 »

IvoG wrote:
ITR1689 wrote:Let voortaan goed op. Als je een auto inhaalt en die volgt jou meteen met jouw snelheid, dan weet je het.....
Zeker als die auto er niet snel uitziet maar dat wel is! :idea:

Als het een uitgebouwde Golfje is, dan is ie gay and curious.
Guest

Post by Guest »

Ik had echt niets gezien en let er wel op wat er achter me gebeurd, maar het was een goed zichtbare vol reflecterende politie auto.
Ik herkende die volvo koplampen net te laat want blijkbaar hadden ze al wat ze nodig hadden.
HONDA

Post by HONDA »

Soms kun je nog zo goed opletten maar is het onmogelijk iets te zien. Een collega van mij is een jaar zijn rijbewijs kwijt geweest. Ze reden echt heel ver achter hem zodat hij niet meer dan een paar lichtjes in de verte zag. Die afstand was echter geen probleem voor hun camera... :-?

Het is in ieder geval klote SlyDawg. Ik denk dat mijn tijd ook nog wel eens komt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG

Post by IvoG »

Doe het niet, en als je het doet, dan op een stuk met 120KM als de limiet.
Voodoo

Post by Voodoo »

Met het soort kaliber auto's waarin we rijden stelt 160 km/h geen reet voor, das nou het gevaar. En VTECCIE heeft gelijk, onze tijd komt ook nog wel :wink:
Guest

Post by Guest »

Wel ik hoop voor jullie dat jullie dit nooit meemaken, is geen pretje!
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

mmmm, vorige week dinsdag avond knalde ik met 9000rpm in 3 langs een donkerblauwe stationcar. In het donker was er niks geks te zien, maar toen ik er naast zat bleker er allemaal van die discolampen op het dak te zitten en stond er een kleine "politie" sticker op de deur...........

Gelijk van het gas af, koppeling in om ze niet vol in hun gezicht te blerren en uit laten lopen zonder te remmen. (wel een beetje aan de handrem gehangen om de snelheid er sneller uit te halen zonder dat de remlichten aan gaan)

Maar natuurlijk moest ik aan de kant.......
Na netjes aan de kant gegaan te zijn, gelijk motor uitgezet om ze niet door het donkere geluid op rare ideeen te helpen. Netjes begroet (de Politie is dan je beste vriend) en op de vraag "waarom ik zo hard reed" een onnozel antwoord gegeven van dat het wel eens moeilijk is om je in te houden als de weg bijna leeg is......

Maargoed, papieren moet je altijd meenemen anders heb je tegenwoordig gelijk het hek van de dam.
Die hebben ze even gechecked in hun auto. Bij de politie ben ik een hele nette jongen dus dat gaf ook geen problemen, en ik mocht weer gaan na gezegt te hebben dat ik zou proberen me in te houden....

Ik nam mezelf voor om nog beter naar donkerblauwe auto's uit te kijken. (veel belangrijker) en kwam hier dus best vanaf!

Nou hadden ze alleen maar kunnen gokken naar m'n snelheid, dus hadden ze geen hard bewijs. Dat is dan ook de reden waarom ik er onderuit kwam.

Woensdag avond knalde ik daar weer met 9000rpm over die weg....
Maar nu beter uitkijkend naar donkerblauwe auto's. ;)
IvoG

Post by IvoG »

Ze hebben ook witte hoor! :lol:
Locked