@Mau
Een wagen die zo gemodificeerd is als die van Jupke krijg je NOOIT verkocht voor de prijs die je wilt. Dat is het nare van een extreem getunede wagen... Kijk naar Eus met zijn Sol, kijk naar Sphinx met zijn CRX, niet te verkopen en dus in onderdelen weg.
Mau il-Vec wrote:Welkom, was het niet verstandiger geweest om deze wagen te verkopen en dan weer een standaard te kopen?
daar heb ik goed over nagedacht.
een andere kopen zit ik weer met roest en nu weet ik wat ik heb ook motorisch.
deze auto is strak dus het is licht opschuren en spuiten.
dat kost niet zoveel als dat ik een andere zou kopen en die weer van vooraf aan moet gaan opbouwen(bumpers/skirts noem maar op)dan ben ik 5x zoveel geld kwijt als nu.
en ik heb mijn auto een tijdje te koop gehad(wilde ook wel graag een itr) maar ik krijg bieders van 3500€ dus da gaat niet opschieten :wink:
Tjaaaaa........maar het lijkt zo zonde, NH-O crx zal erg mooi worden en idd motorisch weet je wat je in huis hebt, maar een beetje pijn zal het toch wel doen neem ik aan.
Zoals ie was reed je ook niet voor gek.
2 jaar terug toen ik begon aan mijn crx was het al de bedoeling om hem wit te spuiten.
kreeg toen die kamelionlak zeer goedkoop dus toen maar die genomen.
had er na half jaar al spijt van omdat je het ook steeds meer ziet.
zonde is het natuurlijk wel,heeft nogal wat geld gekost,maar ik ben ervan overtuigd dat hij nu stukken mooier word
thx all.
gisteravond lampen opgehaald en meteen gekeken naar de pasvorm :shock:
hoop werk te doen nog,de ronding klopt niet erg goed.aanpassingen aan zijscherm zijn minimaal.
zo vandaag was ik toch vrij(vorst) dus maar meteen begonnen.viel 99% mee.lampen passen goed bij de bumper.
alleen de hoek vd bumper moet flink verbouwd worden ook het achterscherm.
hier enkele foto,s.
Dus nu heb je die Altezza's die ga je pas maken.. ?
En dan de originele erin... Dus je moet er nu 2 kopen... Ben je wel duurder uit toch? Of mis ik wat ?