Erick. TEIN.
Re: DC2-SPOON
DC2-SPOON wrote:"DC2-SPOON":3gq24bj1 wrote:Hai, ik ben Eric en ik rij sinds 7 nov in een ITR, nr 1653, bouwjaar Jan '99. Sinds de aanschaf heb ik er wat Spoon-sports spulletjes er op gezet, zoals : Spoon bougie kabels, Spoon luchtfilter, Denzo bougies, Hyper ground cabels en een Bullet TITANIUM N1 einddemper, en het vermogen ligt nu rond de 200pk. Toekomst plannen, veel te veel om op te noemen, maar HIJ (de ITR) moet een Spoon jasje krijgen, ala JDM, dus er moet nog wat gespaart worden.
Eric.
FF ALLE SPECS BIJ ELKAAR
Merk:Honda Integra Type R
Bouwjaar: 4-1-'99
Motor: B18C6
Kleur: Ch White
Vermogen: 190pk(stock) / 200pk(ong nu)
MODS:
motor:
Spoon Air filter
Spoon N1 tailsection
Spoon Bougie kabels
Denzo Bougies
Hyper Ground kabels
Peak Performance header
JimDM Cat vervanger
Interieur:
Spoon shift knob
JVC MP3/CD radio
Recaro ITR stoelen
Exterieur:
Spoon Race mirrors
Spoon Stickers
Type One stickers
Volk Racing CE28N replica's
Onderstel:
JIC verlaagd (2cm)
Future mods:
Spoon B-pipe
Spoon Header
Spoon raamband
Spoon stuur
Spoon Frontlip
Spoon remklauwen
Tein Flex susp.
CF hood
Xenon verlichting
Met dank aan Jim van Hyperformance/Hyperstore en mijn vriendin.[/quote:3gq24bj1]
*UPDATE*.
*UPDATE*
Onze nieuwe aanwinst voor Lisette en een beetje voor mij. Een komlpeet gerestaureerde Mini Cooper uit "92 met een Cooper S uitbouw, wielen en iets grotere mistlampen dan normaal.
De auto is voor 15250,- eur verbouwd inclusief aanschaf en heeft een taxatie waarde van 6750,- eur. We hadden alle bonnen erbij en Lisette heeft ff zitten rekenen en toen schrokken we best van de rekeningen die ze betaald hebben en wat wij er voor betaald hebben.
Onze nieuwe aanwinst voor Lisette en een beetje voor mij. Een komlpeet gerestaureerde Mini Cooper uit "92 met een Cooper S uitbouw, wielen en iets grotere mistlampen dan normaal.

De auto is voor 15250,- eur verbouwd inclusief aanschaf en heeft een taxatie waarde van 6750,- eur. We hadden alle bonnen erbij en Lisette heeft ff zitten rekenen en toen schrokken we best van de rekeningen die ze betaald hebben en wat wij er voor betaald hebben.
-
[quote="Gaskleppie"]Nu die motor eruit.............
]
Als het aan mij ligt dan wel maar het autootje is hoofdzakelijk voor me vriendin en die heeft nog niet zo veel rijervaring dus laat dat motorje er nog maar ff lekker in zitten. Op de bonnen stond wel dat er al een getunde motor in zat want normaal ligt er een 1275cc in en op de bon stond dat er een 1340cc motor in was gegaan, dus we moeten ff afwachten wat hij doet met dat motortje.
]
Als het aan mij ligt dan wel maar het autootje is hoofdzakelijk voor me vriendin en die heeft nog niet zo veel rijervaring dus laat dat motorje er nog maar ff lekker in zitten. Op de bonnen stond wel dat er al een getunde motor in zat want normaal ligt er een 1275cc in en op de bon stond dat er een 1340cc motor in was gegaan, dus we moeten ff afwachten wat hij doet met dat motortje.
- Gaskleppie
Het kan niet op tegen de Teg maar ik vind het niet onaardig. Succes met je nieuwe aanwinst Eric.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
-
DC2-SPOON wrote:"Type-R-Boy":x2wabqbt wrote:Nou ik vind hem erg mooi zou ook wel een IS200 compressor of IS300 willen hebben is een goed merk Lexus ligt ook aan de naam :P
Dank je wel maar de IS200 Compressor is hier "officieel" nooit geleverd en de IS300 is er alleen in automaat.[/quote:x2wabqbt]
Weet ik maar je kan van TTE mooie kit krijgen, en bij lexus is alleen de is200 handgeschakeld alle andere model hebben automaat wist ik ook al :wink:
Civic Type S