Ik kom net terug van me werk en helaas mijn civic is mijn werk auto (23.00u) Zomerbanden en 200pk niet echt een goede combie nu maar heb het gered (gelukkig kan hij ook heel rustig rijden) alles nog heel het was ook ineens een witte type-r geworden.
Ik ben gisteravond slachtoffer geworden van de gladheid. Bij het oprijden van een klein heuveltje begon de auto te glijden om vervolgens tegen de stoeprand tot stilstand te komen. Resultaat, een flink beschadigde velg. Ongeveer een kwart van de rand is flink geschaafd.
Omdat ik er een pest hekel aan heb om met schade rond te rijden heb ik vanochtend gelijk de dealer gebeld om te vragen of ze deze velgen op voorraad hebben. Gelukkig kan ik vanmiddag al langs om een nieuw exemplaar op te halen :lol:
Met de Honda, gelukkig maar want nu kost het mijn baas een nieuwe velg!
Kom net van de dealer, de nieuwe velg zit er al onder. De beschadigde velg gaat binnenkort naar zo'n velgendokter, kijken of ze er iets moois van kunnen bakken :wink:
dik 1/2 meter sneeuw daar.! Met de handrem erop de bocht door! Maar dat is met de bus van de zaak hoor! In die pekel bende probeer ik zo weinig mogenlijk te rijden.