Vanochtend de auto vlakbij de zaak geparkeerd, net als anders, kom ik vanmiddag bij m'n auto, zijn beide typeR logos gejat!!!!! Voor en achter, ook wat lakschade van de schroevendraaier of mes waar ze het mee geflikt hebben :x
Ik word hier echt niet vrolijk van, 2 jaar geleden ook al eens gebeurd Tuig!!!!! :evil:
Hebben ze bij mijn wagen ook eens geprobeert maar ze kregen hem er achter niet af zit gelukkig alleen een kleine beschadiging in logo maar ze moeten er gewoon van afblijven ................
Is bij mij ook een keer gebeurd. Ik ga echt geen duur origineel terug zetten. Straks is het toch weer weg....
Ik zie ook steeds meer Civic's en CRX'en met een rode H logo....
Maar Ken, Weet je niet dat de orginele typeR logo's speciale lichtgewicht logo's zijn om de balans in de auto niet te verstoren???
Het is ook gedaan om het zwaartepunt omlaag te brengen. Die zware aftermarked logo's brengen het zwaartepunt met 0,000000034% omhoog! Dat scheelt op een rondje Zandvoort toch al snel 0,000783 sec!!
Gaskleppie wrote:Maar Ken, Weet je niet dat de orginele typeR logo's speciale lichtgewicht logo's zijn om de balans in de auto niet te verstoren??? Het is ook gedaan om het zwaartepunt omlaag te brengen. Die zware aftermarked logo's brengen het zwaartepunt met 0,000000034% omhoog! Dat scheelt op een rondje Zandvoort toch al snel 0,000783 sec!!
Weet jij waar Jim die logo's haalt? Grote kans dat dat gewoon bij Honda Jan van Dijk is aangezien dat 5 minuten bij hem vandaan zit... :roll:
Gaskleppie wrote:Maar Ken, Weet je niet dat de orginele typeR logo's speciale lichtgewicht logo's zijn om de balans in de auto niet te verstoren??? Het is ook gedaan om het zwaartepunt omlaag te brengen. Die zware aftermarked logo's brengen het zwaartepunt met 0,000000034% omhoog! Dat scheelt op een rondje Zandvoort toch al snel 0,000783 sec!!
Haha. Dan maar liever kaal scheren zoals sommigen dat doen bij Honda Tech...
Ook wijs om nooit die logo's zo via marktplaats aan te schaffen, je koopt gewoon je eigen logo's terug en hun gaan dan weer nieuwe jatten om te verkopen.