NSX/Type-R Meeting & Toertocht [23 april 2005]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

ik kijk morgen even hoe ver ik ben en als ik wat tijd heb kom ik even naar Hazeldonk om jullie uit te zwaaien. :wink:
Guest

Post by Guest »

Oh ja, ik ook, bijna vergeten.....hehehehe
Voodoo

Post by Voodoo »

accordr wrote:ik kijk morgen even hoe ver ik ben en als ik wat tijd heb kom ik even naar Hazeldonk om jullie uit te zwaaien. :wink:

Hahaha...prima, we zien je daar wel!
Dimer

Post by Dimer »

Hi Guys,

Ik heb voor iedereen de routebeschrijvingen en kaarten. Dus jullie hoeven de roadmaps niet uit te printen.

Tot morgen,
Gerard
IvoG

Post by IvoG »

Dimer wrote:
IvoG wrote:Ik weet het niet hoor... :roll:

Dit was een idee op het NSX forum om met NSX-en op stap te gaan. Toen vroegen wij of wij ook mee konden als Type-R's. Als we vervolgens alle Honda's toevoegen, tot aan CRX-en toe, dan kan dat wel eens niet erg leuk gevonden worden door de oorspronkelijke bedenkers van de toertocht. :(

Ik snap de omstandigheden wel en van mij ben je zeker welkom, maar misschien is meerijden met iemand anders een idee :?:

Ik begrijp dat we te maken hebben met een enthousiaste A Type R eigenaar. Dit is wat mij betreft overmacht. Hetzelfde probleem hebben we met een NSX rijder. Zijn auto is ook in de garage en dus niet op tijd klaar. Hij komt met een Prelude.

We laten het bij deze twee uitzonderingen. Jullie zijn welkom.

Groeten,
Gerard

Enthousiast ATR eigenaar? Zeker, daar wind ik geen doekjes om. :razz:

Maar dat was niet de reden van mijn commentaar :!:

Ik was (in mijn functie als evenementencoordinator en bestuurslid van de Type-R club) alleen bezorgd over het feit dat de organisatoren het misschien niet fijn zouden vinden als Jan-en-alleman meegingen, en voor onze club voel ik me daar verantwoordelijk voor. Ik wilde alleen aansporen dat er hierover contact zou zijn met de organisatie.
Maar als jij zegt dat het OK is dan is het toch goed? :wink:

Van mij mag iedereen komen en gaan hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd! :razz: Tot morgen en moge het weer gunstig blijven!
Dimer

Post by Dimer »

Misschien ten overvloede, maar ons startpunt in Nivelles is Motel Nivelles-Sud, Chaussee de Mons 22, Nivelles.

Motel Nivelles-Sud

Plattegrond

Tot morgen,
Gerard
IvoG

Post by IvoG »

Om 9:00 uur vertrekken we vanuit McDonalds Hazeldonk West?
Dimer

Post by Dimer »

IvoG wrote:Om 9:00 uur vertrekken we vanuit McDonalds Hazeldonk West?

Ja
Locked