Wil me even voorstellen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

VTECCIE wrote:Post dan een foto van je eigen ATR want dit is uiteraard geen vergelijking.


Zit niet zo te zeiken man! :lol:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Leuk kennis gemaakt te hebben Marcel!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

VTECCIE wrote:Post dan een foto van je eigen ATR want dit is uiteraard geen vergelijking.


klik op onderstaande link, vandaag wat foto's bijgevoegd:

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=548
Blokkie_R
Posts: 132
Joined: Tue Aug 02, 2005 4:35 pm

Post by Blokkie_R »

VTECCIE wrote:Leuk kennis gemaakt te hebben Marcel!


Wederzijds Sander..................alleeeeeen, nu weet ik het helemaal niet meer :lol:

We gaan eerst es volgende week kijken voor die accord.
Ben er toch wel van overtuigd dat dat hem gaat worden. Eerst
nog even de centjes bij elkaar sprokkelen. Effe het vrouwtje
lief aankijken 8)
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik zag dat je foto's van je ATR interieur had gepost dus ik zet ze nogmaals naast elkaar. Ik heb er dit keer een duidelijkere foto van mezelf bij gezet.

Interieur ATR

Image

Interieur ITR

Image

Sorry maar ik zie niet echt wat het ATR interieur nu mooier maakt. Ik vind ze eigenlijk beide wat simpel.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

smaken verschillen :lol:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Uiteraard en dat maakt het ook alleen maar leuk. Maar zoals je hierboven kunt lezen maak ik geen keuze uit één van beide. Eerlijk gezegd zijn beide dashboards wat mager. Ik ben dan ook oprecht benieuwd wat een ATR dashboard dan mooier maakt want ik zie het niet zo.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

sense and simplicity... t hoeft altijd niet overdreven te zijn met knopjes zoals bmw dat graag doet met haar 5 serie enzo... daarom vin ik het interieur van de itr mooier als van de atr, strak, simpel, en alles zit erop wat je nodig hebt. vriend van me heeft een corolla en die zit mijn interieur altijd af te zijken dat het zo gammel is en goedkoop. maargoed dwaal af...

iig welkom hier :wink: en succes nog! met oog op uitbreiding zou ik zeker gaan voor atr geweldig mooie auto, zeker als je er vaak(er) met meer dan 2 in (moet) zitten...
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Ik denk dat je de toekomstige koper maar niet op een dwaalspoor moet brengen van de persoonlijke meningen hier op het forum. Uiteindelijk maakt de geinteresseerde de keus en wat wij allemaal vinden is eerlijk gezegd niet relevant :wink:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik denk niet dat deze discussie Marcel van zijn stuk af zal brengen. Ik heb Marcel persoonlijk gesproken en zijn keus leek al aardig vast te staan. Een goede keus overigens... een ATR is een schitterende wagen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

een ATR is een schitterende wagen.


Dat uit jou.......? :lol:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Heb ik ooit het tegendeel beweerd? :wink:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Blokkie_R
Posts: 132
Joined: Tue Aug 02, 2005 4:35 pm

Post by Blokkie_R »

Hahahahaha...gezellig hier :stampen: :schieten:

Heb inmiddels ook al een bod gedaan op een ITR. Maar om het
niet al te ingewikkeld te maken, dinsdag of donderdag kijken naar een ATR.

Oh, kan iemand mij uit z'n eigen ervaring iets wijs maken wat betreft het verbruik van de ATR....

.....en ThnX iedereen voor het ATR beeldmateriaal, vooral aRd :thumbs:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Blokkie_R wrote:Hahahahaha...gezellig hier :stampen: :schieten:

Heb inmiddels ook al een bod gedaan op een ITR. Maar om het
niet al te ingewikkeld te maken, dinsdag of donderdag kijken naar een ATR.

Oh, kan iemand mij uit z'n eigen ervaring iets wijs maken wat betreft het verbruik van de ATR....

.....en ThnX iedereen voor het ATR beeldmateriaal, vooral aRd :thumbs:


Dank je, en dan over het verbruik: ik weet dat hier een paar scheurneuzen op het forum rondlopen die hun auto vooral sportief gebruiken, en die zullen denk ik met moeite aan de 1:8-1:9 komen. Persoonlijk zit ik aan een verbruik van 1:11,25 en dat is over 17.000km (sinds ik de ATR heb) gemeten. Ik (en mijn vriendin) gebruiken hem als dagelijks vervoermiddel een rijden er zelden tot nooit te hard mee, maar laten af en toe de VTEC er ver inkomen, in zijn drie is het bij 120 meteen overschakelen naar 5. Vooral bij stoplichten buiten de bebouwde kom (de uitlaat is namelijk niet standaard en geeft best wel een hoop lawaai). Dus bij normaal dagelijks gebruik is het verbruik goed te doen. Ik had een keer een (sl)Opel Kadett E 1.8i als leenauto. Die was alles behalve sportief, ik heb hem ook normaal gebruikt, maar met moeite haalde die 1:10. Dus die Type-R's zijn zo onzuinig niet.
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

ik kom niet boven de 1 op 11 :roll:
Blokkie_R
Posts: 132
Joined: Tue Aug 02, 2005 4:35 pm

Post by Blokkie_R »

:D Nou, het is bijna zover. Vanavond eerst een ITR bekijken en morgen een ATR. Moet wel helemaal naar Friesland voor die ATR maar dat heb ik er zeker voor over. De ITR staat op marktplaats en staat in DH voor 15.500..........misschien kent iemand deze?

Mensen die mij nog handige tips kunnen geven waar ik op moet letten bij een ATR? Kan me niet indenken dat er echt aandachtspunten zijn want heb de betrouwbaarheid van Honda hoog zitten.
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

* ATR

-Bij de grill op de voor bumper onder de kentekenplaat:
Daar is meestal de verf slecht gespoten m.b.t. de overgang van de lak naar de zwarte grill.

-Er kan kleurverschil in de bumpers zitten:
Dit wil niet zeggen dat hij schade heeft gehad of overgespoten is.

-Heeft hij een limited nr. ( mijn voorkeur, maar daar is al veel discussie over geweest. )

-Het is raadszaam een lakdikte meter mee te nemen.
( meestal via een spuitbedrijf of auto bedrijf te verkrijgen )

-Maak foto's van twijfel gevallen en laat ze hier zien.!

en verders zoals je bij andere auto's normaal ook doet.
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

[quote="""] :D Nou, het is bijna zover. Vanavond eerst een ITR bekijken en morgen een ATR. Moet wel helemaal naar Friesland voor die ATR maar dat heb ik er zeker voor over. De ITR staat op marktplaats en staat in DH voor 15.500..........misschien kent iemand deze?
quote]

die atr heb ik volgens mij wel eens zien staan.
hij staat bij een bmw grage (geen dealer) ergens in een klein dorp naast bolsward ofzo.
die staat er nu al 3 kwart jaar te koop.
wagen ziet netjes uit enigste min puntje was een beetje rare vlek in de achterbank.
Blokkie_R
Posts: 132
Joined: Tue Aug 02, 2005 4:35 pm

Post by Blokkie_R »

itr-1895 wrote:
"Blokkie_R":u6wjv31a wrote: :D Nou, het is bijna zover. Vanavond eerst een ITR bekijken en morgen een ATR. Moet wel helemaal naar Friesland voor die ATR maar dat heb ik er zeker voor over. De ITR staat op marktplaats en staat in DH voor 15.500..........misschien kent iemand deze?
quote]

die atr heb ik volgens mij wel eens zien staan.
hij staat bij een bmw grage (geen dealer) ergens in een klein dorp naast bolsward ofzo.
die staat er nu al 3 kwart jaar te koop.
wagen ziet netjes uit enigste min puntje was een beetje rare vlek in de achterbank.
[/quote:u6wjv31a]

Klopt, dat is 'm. Alleen heeft hij een hele tijd voor 20.000 gestaan en nu voor 16. Zal die vlek 's bestuderen morgen op de achterbank :-)

Bedankt Peet voor de tips. Ik zal er zeker wat mee doen. Behalve die lakmeter sla ik denk ik wel over.

vanavond wezen kijken voor een ITR. Op de heenweg nog even gelaserd in mn PreLude( €70,- :o ops: ) maar dat mocht de pret niet drukken. Daar aangekomen zag ik op het oog een schitterende ITR staan maar ben toch op een paar punten gestuit:
- voorruit beschadigt door te laat vervangen van wisserblad
- spuitnevel op spiegel en r. achterlicht
- lk. achterlicht scheur in
- zij- en achterruit(en) 35% geblindeerd
- mistlicht achter ontbreekt in achter bumper, slecht afgewerkt. (apk
verplicht nl.)
Eigenlijk teveel om op te noemen. Op zich een nette auto, maar moeten wel een paar dingen aan gedaan worden.

Kortom, morgen naar de ATR kijken en wie weet...........ben ik morgen de gelukkige eigenaar van een Type R
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Je begrijpt dat ik dan wel even PM verwacht want dan kom ik weer langs de Rubber...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Locked