Wil me even voorstellen
itr-1895 wrote:ging het alleen over omdat hij geen airco had?
of waren er nog meer min puntjes.
want volgens mij ws het toch wel een strakke wagen.
maar inieder geval suc6 met je verdere zoek toch naar een atr of mischien toch een itr :wink:
Ik kan er idd wel een paar opnoemen:
- een buts op het r. achterscherm net boven de rand waar het scherm
eindigt en de bumper begint,
- is in gerookt, niet zo'n klein beetje ook,
- velgranden die beschadigt zijn en zelf zijn bij gewit,
- een ontzettend vervelend rammeltje/kraakje terhoogte van
bijrijderszonneklep
en nog een paar kleine dingetjes. Toch puntjes die mij besloten hem niet te kopen :roll:
Net even Marcel zijn wagen eens goed bekeken en dat ziet er netjes uit. Van binnen is die nog als nieuw. Wees er zuinig op Marcel.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Mannen........ moet ook eerlijkheidshalve toegeven dat ik het forum beter door had moeten lezen. Zijn genoeg onderwerpen waarin dit omschreven staat + dat het gewoon op mn tankkleppie staat
ops: .......dus ligt de blaam ook wel een beetje aan mijn zijde.
En daarbij, Maus had halverwege de verkoop een afspraak dus z'n collega had het overgenomen. Dus laten we lekker met z'n allen hem de schuld geven :twisted: :mrgreen:

En daarbij, Maus had halverwege de verkoop een afspraak dus z'n collega had het overgenomen. Dus laten we lekker met z'n allen hem de schuld geven :twisted: :mrgreen:
Btje jammer dat ik dan eerst je kleppie open moet trekken om je de RON98 sticker te laten zien.
En dan 2 minuten daarvoor nog klagen dat de motor zo rauw klinkt.

En dan 2 minuten daarvoor nog klagen dat de motor zo rauw klinkt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Hoort een Type-R niet gewoon een beetje rauw te klinken? En heeft de benzine daar echt invloed op? Volgens het instructieboekje mag er in geval van nood wel Euro 95 in maar dan wel als de nood ECHT hoog is natuurlijk. En eigenlijk is het ook wel logisch dat de sticker aan de BINNENkant van de klep zit, er buiten staat zo lelijk.
VTECCIE wrote:Btje jammer dat ik dan eerst je kleppie open moet trekken om je de RON98 sticker te laten zien.
Ja ja....ik weet het. Schaam me diep :cry: :-)
AccordTypeaRd wrote:En eigenlijk is het ook wel logisch dat de sticker aan de BINNENkant van de klep zit, er buiten staat zo lelijk.
ik heb ook niet gezegd dat de sticker aan de buitenkant van mn kleppie zit, staat op mn kleppie :-)