En toen hadden we 3 Honda's

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Blokkie_R

En toen hadden we 3 Honda's

Post by Blokkie_R »

Heb het volgens mij al een keer laten weten, maar eind juni hadden ze de civic van m'n vriendin gestolen, een HB LSI uit 93. Helaas waren we niet verzekerd tegen diefstal en was dat gewoon pech hebben. 2 dagen later hadden we al een nieuwe civic voor d'r gekocht, een 1.5 vtec-e uit '98.

Nou krijg ik dus een brief binnen van de RDW, dat ze nota bene vorige week de civic terug gevonden hebben. Geen belletje gehad van de politie, niks.

Al met al, ik wordt er wel iets wijzer van, echter ze hebben deze civic dus puur gebruikt om alle goede, bruikbare onderdelen over te zetten op een zelfde civic. Zo hebben ze dus m'n lmv vervangen door stalen met wieldoppen (wel met splinternieuwe banden trouwens :-) ), m'n hoofdsteunen voor zijn foetsie, mn kofferklepspoilertje weg en de voordeur vervangen door eentje met een vieze deuk en roest (wel zelfde kleur). Startmotor draait wel maar motor slaat niet aan.
Zal me wat kosten om aan genoemde onderdelen te komen en hem weer op te knappen en hopen dat ik er dan nog een leuk bedrag voor krijg.

Wilde het effe kwijt...........

misschien heeft iemand hier nog wel de onderdelen die ik zoek. PM me
HondArd

Post by HondArd »

Gelukkig voor je dat je de auto (ietwat incompleet) terug hebt gekregen, maar het helpt misschien als je de onderdelen die je nodig hebt plaatst in het onderdeel "te koop gevraagd", en ook meldt wat je precies nodig hebt.
VTECRob

Post by VTECRob »

Das op zich wel goed nieuws om te horen...

:-)

Misschien heeft Rob16ivt nog wat liggen?
Blokkie_R

Post by Blokkie_R »

VTECRob wrote:Misschien heeft Rob16ivt nog wat liggen?

Die heb ik gister idd een PB gestuurd. Ik heb nog niks van hem gehoord, maar weet hem wel te vinden. Rij misschien vandeweek even langs om te kijken of ie aanwezig is. Ieder geval bedankt voor het meedenken :thumbs:

Het motortje start weer en loopt als een zonnetje. Achterklepspoilertje ook al op de sloop gevonden. Nu nog een lk voordeur en een setje hoofdsteunen voor. Misschien nog een lk voorscherm, even laten spuiten, en hij is weer tip top.
Zal idd de benodigde onderdelen even op te koop gevraagd zetten.
rob010

Post by rob010 »

Ik heb geen PB gezien,maar je gaat die civic toch verkopen nu?
Blokkie_R

Post by Blokkie_R »

Idd.........heb ff gecheckt, waarschijnlijk heb ik niet op ok geklikt. Raar :-? Maar idd, heb hem mondeling verkocht.
Zit alleen nog te wachten op de nieuwe papieren want die lagen ook in de wagen toen ie gestolen werd.
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

Wel beter dattie terug is, kan je iig nag wat geld ervoor terug krijgen :wink:
Locked