Heb het volgens mij al een keer laten weten, maar eind juni hadden ze de civic van m'n vriendin gestolen, een HB LSI uit 93. Helaas waren we niet verzekerd tegen diefstal en was dat gewoon pech hebben. 2 dagen later hadden we al een nieuwe civic voor d'r gekocht, een 1.5 vtec-e uit '98.
Nou krijg ik dus een brief binnen van de RDW, dat ze nota bene vorige week de civic terug gevonden hebben. Geen belletje gehad van de politie, niks.
Al met al, ik wordt er wel iets wijzer van, echter ze hebben deze civic dus puur gebruikt om alle goede, bruikbare onderdelen over te zetten op een zelfde civic. Zo hebben ze dus m'n lmv vervangen door stalen met wieldoppen (wel met splinternieuwe banden trouwens :-) ), m'n hoofdsteunen voor zijn foetsie, mn kofferklepspoilertje weg en de voordeur vervangen door eentje met een vieze deuk en roest (wel zelfde kleur). Startmotor draait wel maar motor slaat niet aan.
Zal me wat kosten om aan genoemde onderdelen te komen en hem weer op te knappen en hopen dat ik er dan nog een leuk bedrag voor krijg.
Wilde het effe kwijt...........
misschien heeft iemand hier nog wel de onderdelen die ik zoek. PM me
En toen hadden we 3 Honda's
VTECRob wrote:Misschien heeft Rob16ivt nog wat liggen?
Die heb ik gister idd een PB gestuurd. Ik heb nog niks van hem gehoord, maar weet hem wel te vinden. Rij misschien vandeweek even langs om te kijken of ie aanwezig is. Ieder geval bedankt voor het meedenken :thumbs:
Het motortje start weer en loopt als een zonnetje. Achterklepspoilertje ook al op de sloop gevonden. Nu nog een lk voordeur en een setje hoofdsteunen voor. Misschien nog een lk voorscherm, even laten spuiten, en hij is weer tip top.
Zal idd de benodigde onderdelen even op te koop gevraagd zetten.
-