Ik heb Civic CRX (II) 16V gehad, 5 jaar maar liefst. De reden dat ik 'em heb weggedaan was hoofdzakelijk de aanschaf van een ATR, maar ook de zitpositie die me op een gegeven moment een beetje tegen ging staan. Voor de rest heb ik er heel veel lol aan beleefd, en de nieuwe eigenaar zie ik dagelijks en hij rijdt er ook met veel plezier in. In mij banner staat 'ie naast de ATR.
9 jaar een crx ed9. Tot hij gestolen werd en nooit meer gevonden is.
Mega veel aanpassingen had ik uitgevoerd incl een zelfgebouwde B20 motor. Bovenhuids een bijna standaard auto, onderhuids een circuit racer pur sang.
Ik mis hem nog....
Noop geen CRX , wel een AE82 en een paar andere Corolla's en daarna een Impreza GTT en nu de Type R.
Wel besmet geraakt met Honda , omdat een maat van mij reed in een CRX uit 88' en daarna een andere maat met een Civic 1.6 van rond 90' die daarna is overgestapt naar een Civic VTEC en nu is overgestapt naar een Del sol VTI .
3 jaar een ee8
1 jaar een ee8
1 jaar een ee8
nu een ek3, maar kweenie... of deze gaat leuker worden dan een ek9, of ik koop een dc2... (vandaar dat ik hier een beetje kom rondhangen... voorstellen doe ik nog wel eens )
Nou, ik denk dat de petjesvolk hype zo'n beetje over is, die stappen allemaal over op 206-jes en Saxo's. Als je je met optische tuning een beetje inhoudt dan zal dat bij de meeste mensen eerder waardering dan afgunst oogsten. En een standaard Rex is altijd okee.
idd jammer wat zij er allemaal mee doen want het is toch een stukje honda geschiedenis :wink:
wil al een hele lange tijd een crx ed9 erbij kopen (met motorisch mankement) om deze op te knappen en gewoon deftig te maken... vanaf kleins af aan vind ik die auto iets hebben :-)