the black pearl
-
the black pearl
Hallo iedereen. Gabe is de naam. Geen Honda bezitter, maar trotse eigenaar van een 1974 Pontiac Trans Am die ik vanaf dit jaar ga racen. Wel vind ik een hoop Honda's wel gekke auto's. Zoals de Integra bijvoorbeeld. Maar goed, heb me dus aangemeld omdat ik graag naar de Retjes kijk en omdat een paar vrienden en ik een meeting organiseren (zie meetings), leek het me leuk jullie ook uit te nodigen om jullie auto's te komen showen.
Performance before looks.
-
Bedankt voor de verwelkoming, iedereen.
Hier nog een foto en wat specs dan. Voor meer foto's zijn jullie welkom op mijn site. http://www.theblackpearl.essextunedcars.com
*** Exterieur ***
- Rvs sidepipes (cherrybombs)
- De nodige bestickering
- Achteras verstevigd
- 225 60 14 banden voor, 275 60 15 achter
*** Interieur ***
- Wit leren bekleding
*** Motorisch ***
- V8 455cui 7,5l big block
- Airco verwijderd
- Spaghetti spruitstuk aan beide kanten
- Edelbrock aluminium cilinderkoppen
Hier nog een foto en wat specs dan. Voor meer foto's zijn jullie welkom op mijn site. http://www.theblackpearl.essextunedcars.com

*** Exterieur ***
- Rvs sidepipes (cherrybombs)
- De nodige bestickering
- Achteras verstevigd
- 225 60 14 banden voor, 275 60 15 achter
*** Interieur ***
- Wit leren bekleding
*** Motorisch ***
- V8 455cui 7,5l big block
- Airco verwijderd
- Spaghetti spruitstuk aan beide kanten
- Edelbrock aluminium cilinderkoppen
7.5 liter... :shock:
Daar rijden wij dan met onze veredelde colafles inhoudt...
Daar rijden wij dan met onze veredelde colafles inhoudt...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
-
-
Nou, heb nog geen supercharger er op. Maar die komt. Heb nu +/- 375 pk. Een goede charger geeft tot 80% meer vermogen, maar ik ben tevreden met een middelmatige die me 50% extra geeft. Heb ik dan zo'n 600pk. Al zou ik ook tevreden zijn met 700. hehe Meer dan 800 wordt die moeilijk handelbaar en hoeft van mij niet. Heb met 375pk al moeite met de hoeveelheid koppel. 8) hehe Maar een Type R van 7,5 liter met supercharger is niet eens beestachtig meer, is gewoon satan's machine. :twisted:
-
-
AccordTypeaRd wrote:Jammer van de voorwielaandrijving.
Vind ik persoonlijk geen nadeel. Je moet er geen al te hoge vermogens op loslaten, maar als de balans in het onderstel goed is dan kun je leuke dingen doen met voorwielaandrijving.
Op zich niet, maar voor een dragracer is het toch makkelijker achterwielaandrijving te hebben. Of gelijk maar vierwiel.
theblackpearl wrote:AccordTypeaRd wrote:Jammer van de voorwielaandrijving.
Vind ik persoonlijk geen nadeel. Je moet er geen al te hoge vermogens op loslaten, maar als de balans in het onderstel goed is dan kun je leuke dingen doen met voorwielaandrijving.
Op zich niet, maar voor een dragracer is het toch makkelijker achterwielaandrijving te hebben. Of gelijk maar vierwiel.
Voor dragracerij is het inderdaad beter. Maar heb je dan nooit het idee dat als je veel vermogen op je achterwielen loslaat dat dan de achterkant de voorkant in wil halen?