Sommige hebben mijn wagen hier op het forum al eens gezien via suby555 :wink:
Maar eindelijk heb ik de tijd gevonden om mijzelf en de ITR even voor te stellen.
Ik ben dus Erwin aka ITR515 uit België,Oost-Vlaanderen en ben sinds begin april de trotse eigenaar van een ITR,wou eerst een Renault Clio RS kopen,maar gelukkig heeft suby555 mij op tijd wakker geschud.
Mijn 'andere' droomwagen/obsessie is een totaal andere wagen,namelijk een Caterham Super7.
Ooit komt die wel... :wink:
Hoewel de ITR ook altijd al een van mijn favorieten was.
Een jaar of 2 terug was ik al eens gaan kijken naar een zwarte,maar wegens wagen van de zaak had ik toen besloten om het niet te doen!
Maar was het dieselen met de Citroën Berlingo zo beu dat er vlug iets sneller moest bijkomen

De auto zelf is nog in standaard staat ,behalve een WingsWest spoilerset en Skunk2 catback uitlaat.
De originele velgen heb ik ook niet bij de wagen ,maar zijn wel reeds besteld :wink:
Ook zou ik graag 17" velgen van Rota willen,deze zijn niet te zwaar en ze hebben wel enkele leuke modellen.
Ook zou ik graag een JDM header willen steken met custom decat.
Ga er ff een mailtje voor sturen want ik heb gezien dat hier op het forum nog een te koop staat :twisted:
Heel veel zal je mij hier spijtig genoeg niet tegenkomen omdat ik het nogal druk heb,maar af en toe zal ik savonds in't laat wel wat meelezen.
Als je mij dringend nodig hebt kan je mij altijd via suby555 bereiken,die is zowat getrouwd met zijne PC

Hier enkele pics: