Circuit rijden CIRCUIT ZOLDER BELGIUM [22-07-2006] +BBQ
Circuit rijden CIRCUIT ZOLDER BELGIUM [22-07-2006] +BBQ
Open Circuit Days op CIRCUIT ZOLDER Belgium
Op zaterdag 22-07-2006 organiseren we voor de club leden met Skylimit Events een Open Circuit Day. Tijd om eens te kijken waar een Type-R voor gemaakt is. Deze dag is een ideale kennismaking met het rijden op circuit en tevens de enige mogelijkheid om als particulier zonder racevergunning te rijden op Circuit Zolder.
• Circuit experience : Cursus voor beginners waarin rij en race technieken aangeleerd worden. De beste manier om voor het eerst actief aan autosport te doen.
• Free Driving : Na het volgen van de cursus kan men deelnemen aan deze sessies.
Tijdschema:
07:00h: Administratie in themacafé Wheels (aan de hoofdingang van het circuit naar links).
08:00h: Theorie
09:00h: Instructor laps
09:45h: Pace car laps
10:30-12:00h: Free Driving (incl)
14:00-17:00h: Free Driving (hiervoor kan je de 1 uur bon gebruiken)
In de prijs van ? 180,- Zit ook nog een bon inbegrepen van 1uur Free Driving rijden. Dit kan opgenomen worden in de namiddag.
Wil je in de hele middag rijden dan kost de hele dag 250,-
Twee personen die meedoen in 1 auto kost 5,- extra.
Na het aanmelden op het topic ontvang ik graag je gegevens via PB waarna ik je mijn rekening nummer zal doorgeven. De 180,- of 250,- kan niet ter plekke betaald worden maar moet ivm het bespreken van de baan vooruit worden voldaan. Dit zal ik centraal voor iedereen doen.
Het Free Driving kan op deze dag tussen 10:30-12:00h en 14:00-17:00h.
Vanaf 10 personen is er een korting voorzien van 10%, deze krijgen jullie natuurlijk terug.
Om een inschrijving in orde te maken heb ik de volgende gegevens per PB nodig per piloot:
1 - naam + voornaam
2 - straat, nr, postcode + plaats
3 - geboortedatum + geboorteplaats
4 - nationaliteit
5 - gsm nummer
6 - e-mailadres
7 - type auto
Als je een eigen helm hebt zou ik die mee nemen, zit toch altijd wat lekkerder. Ruikt vaak ook beter!
De mensen die al circuit ervaring hebben en dit kunnen aantonen kunnen ook mee doen aan Free Driving (Martin, Frank of Ivo?)
De kosten hiervoor zijn;
1 uur = 60,-
2 uur = 100,-
3 uur = 130,-
4 uur = 150,-
Voor de mensen die een nacht er voor of er na willen doorbrengen :
- Hotel Hostellerie Soete-Wey: 9,6km van het circuit(15min): simpel, niet duur, goed:
Vrijdag overnachten Kar-ming, Eveline, Robin en Frans
In hotel:
www.hotelpricewatch.com/nl/Belgium/Zold ... -Wey/info/
------------------------------------------------------------------------------------------------
LET OP!!
- Je auto mag niet meer dan 95 db maken.
- Je bent niet verzekerd op de baan.
- Members only
Meer info:
www.circuit-zolder.be
www.skylimitevents.be
Aanwezig:
- Frans = Circuit experience + Free driving (hele dag 250,-)
- Robin + Eveline = Circuit experience + Free driving (hele dag 255,-)
- Martin = Free driving (middag na 14:00h ovb)
- Kar-ming = Circuit experience + Free driving (hele dag 250,-)
- Maarten + Rens = Circuit experience + Free driving (hele dag 255,-)
BBQ(zit niet bij de prijs inbegrepen );
- Frans
- Ivo + Britt
- Robin + Eveline
- Kar-ming + Marion
- Miguel
- Peter + Liesbeth
- Erwin
Vlees, salade en brood 15,- pp
- UPDATE-
Op zaterdag 22-07-2006 organiseren we voor de club leden met Skylimit Events een Open Circuit Day. Tijd om eens te kijken waar een Type-R voor gemaakt is. Deze dag is een ideale kennismaking met het rijden op circuit en tevens de enige mogelijkheid om als particulier zonder racevergunning te rijden op Circuit Zolder.
• Circuit experience : Cursus voor beginners waarin rij en race technieken aangeleerd worden. De beste manier om voor het eerst actief aan autosport te doen.
• Free Driving : Na het volgen van de cursus kan men deelnemen aan deze sessies.
Tijdschema:
07:00h: Administratie in themacafé Wheels (aan de hoofdingang van het circuit naar links).
08:00h: Theorie
09:00h: Instructor laps
09:45h: Pace car laps
10:30-12:00h: Free Driving (incl)
14:00-17:00h: Free Driving (hiervoor kan je de 1 uur bon gebruiken)
In de prijs van ? 180,- Zit ook nog een bon inbegrepen van 1uur Free Driving rijden. Dit kan opgenomen worden in de namiddag.
Wil je in de hele middag rijden dan kost de hele dag 250,-
Twee personen die meedoen in 1 auto kost 5,- extra.
Na het aanmelden op het topic ontvang ik graag je gegevens via PB waarna ik je mijn rekening nummer zal doorgeven. De 180,- of 250,- kan niet ter plekke betaald worden maar moet ivm het bespreken van de baan vooruit worden voldaan. Dit zal ik centraal voor iedereen doen.
Het Free Driving kan op deze dag tussen 10:30-12:00h en 14:00-17:00h.
Vanaf 10 personen is er een korting voorzien van 10%, deze krijgen jullie natuurlijk terug.
Om een inschrijving in orde te maken heb ik de volgende gegevens per PB nodig per piloot:
1 - naam + voornaam
2 - straat, nr, postcode + plaats
3 - geboortedatum + geboorteplaats
4 - nationaliteit
5 - gsm nummer
6 - e-mailadres
7 - type auto
Als je een eigen helm hebt zou ik die mee nemen, zit toch altijd wat lekkerder. Ruikt vaak ook beter!
De mensen die al circuit ervaring hebben en dit kunnen aantonen kunnen ook mee doen aan Free Driving (Martin, Frank of Ivo?)
De kosten hiervoor zijn;
1 uur = 60,-
2 uur = 100,-
3 uur = 130,-
4 uur = 150,-
Voor de mensen die een nacht er voor of er na willen doorbrengen :
- Hotel Hostellerie Soete-Wey: 9,6km van het circuit(15min): simpel, niet duur, goed:
Vrijdag overnachten Kar-ming, Eveline, Robin en Frans
In hotel:
www.hotelpricewatch.com/nl/Belgium/Zold ... -Wey/info/
------------------------------------------------------------------------------------------------
LET OP!!
- Je auto mag niet meer dan 95 db maken.
- Je bent niet verzekerd op de baan.
- Members only
Meer info:
www.circuit-zolder.be
www.skylimitevents.be
Aanwezig:
- Frans = Circuit experience + Free driving (hele dag 250,-)
- Robin + Eveline = Circuit experience + Free driving (hele dag 255,-)
- Martin = Free driving (middag na 14:00h ovb)
- Kar-ming = Circuit experience + Free driving (hele dag 250,-)
- Maarten + Rens = Circuit experience + Free driving (hele dag 255,-)
BBQ(zit niet bij de prijs inbegrepen );
- Frans
- Ivo + Britt
- Robin + Eveline
- Kar-ming + Marion
- Miguel
- Peter + Liesbeth
- Erwin
Vlees, salade en brood 15,- pp
- UPDATE-
Als alternatief een andere accommodatie vlakbij Zolder, Hostellerie Soete-Wey
http://www.hotelpricewatch.com/nl/Belgium/Zolder/Soete-Wey/info/
http://www.hotelpricewatch.com/nl/Belgium/Zolder/Soete-Wey/info/
- Gaskleppie
Als twijfelt of je wel of niet de 95 DB haalt dan zou ik mijn originele einddemper erop zetten.
Voor ik naar Zolder ga zet ik mijn ATR ook nog even op de brug voor een laatste check. Het is pas over een maand dus tijd zat.
Heb je een uitlaat onder je auto met een super "look and sound" vergeet dan niet dat het op deze dag niet belangrijk is.
De doelstelling is ervaring op doen op een circuit onder begeleiding met vergelijkbare auto's. Smouth leren rijden is belangrijker dan brullen en gillen, dat doe je die dag als het goed is zelf in de auto :-)
Voor ik naar Zolder ga zet ik mijn ATR ook nog even op de brug voor een laatste check. Het is pas over een maand dus tijd zat.
Heb je een uitlaat onder je auto met een super "look and sound" vergeet dan niet dat het op deze dag niet belangrijk is.
De doelstelling is ervaring op doen op een circuit onder begeleiding met vergelijkbare auto's. Smouth leren rijden is belangrijker dan brullen en gillen, dat doe je die dag als het goed is zelf in de auto :-)
Frans, heb een vraagje:
10:30-12:00h: Free Driving
14:00-17:00h: Free Driving
In de prijs van 180,- Zit ook nog een bon inbegrepen van 1uur Free Driving rijden. Dit kan opgenomen worden in de namiddag.
Wat is de bedoeling van die 1uur Free Driving, kan je die opnemen op een andere dag, want uit het verhaal begrijp ik dat het toch inclusief is in de twee sessies? Dus waarvoor die 1uur Free Driving?
10:30-12:00h: Free Driving
14:00-17:00h: Free Driving
In de prijs van 180,- Zit ook nog een bon inbegrepen van 1uur Free Driving rijden. Dit kan opgenomen worden in de namiddag.
Wat is de bedoeling van die 1uur Free Driving, kan je die opnemen op een andere dag, want uit het verhaal begrijp ik dat het toch inclusief is in de twee sessies? Dus waarvoor die 1uur Free Driving?
Goede vraag, naar wat ik ervan begrepen heb word er onder begeleiding gereden tussen 09:00-10:30h.
Het uur vrij rijden kan je er na doen tussen 10:30-12:00h of tussen 14:00-17:00h. Hiervoor moet je dan de Free Driving bon gebruiken.
Als je de bon op een andere dag wil opnemen kan dat ook.
Ik zal voor de zekerheid even een mailtje sturen naar Skylimitevents.
Gr.Frans
Het uur vrij rijden kan je er na doen tussen 10:30-12:00h of tussen 14:00-17:00h. Hiervoor moet je dan de Free Driving bon gebruiken.
Als je de bon op een andere dag wil opnemen kan dat ook.
Ik zal voor de zekerheid even een mailtje sturen naar Skylimitevents.
Gr.Frans
-Update-
Voor de mensen die aan de "circuit experience" curcus deel nemen en de hele dag willen rijden van 09:00-12:00 en van 14:00-17:00h zou dit voor 250,- mogelijk zijn. Dat is 70,- extra voor 2 uur Free Driving! Wel vooruit reserveren.
Overgens mijn excuses voor de onduidelijkheden, Zolder ligt iets te zuidelijk even langs te rijden om persoonlijk alle zaken door te spreken.
Mocht er iemand zijn die toch nog iets meer wil weten schroom dan niet om de vraag te stellen.
Men is goed telefonisch bereikbaar en met alle vragen van jullie spreek ik haar bijna dagelijks :-)
Voor de mensen die aan de "circuit experience" curcus deel nemen en de hele dag willen rijden van 09:00-12:00 en van 14:00-17:00h zou dit voor 250,- mogelijk zijn. Dat is 70,- extra voor 2 uur Free Driving! Wel vooruit reserveren.
Overgens mijn excuses voor de onduidelijkheden, Zolder ligt iets te zuidelijk even langs te rijden om persoonlijk alle zaken door te spreken.
Mocht er iemand zijn die toch nog iets meer wil weten schroom dan niet om de vraag te stellen.
Men is goed telefonisch bereikbaar en met alle vragen van jullie spreek ik haar bijna dagelijks :-)