Gaskleppie wrote:Je hebt mijn redenaties ook niet goed gelezen zo te zien.....
Verliezen MEET je, niet berekenen aan de hand van een of ander verlies percentage wat bij jou bank wel het geval blijkt te zijn.
En dat verliezen op een bank met 2 kleine rollen groter zal zijn dan op een bank met 1 grote rol lijkt er bij jou ook niet in te kunnen.
Ook op de andere merken banken zie je winsten van +- 20pk en dus niet meer omdat er een percentage bij opgeteld wordt. Verlies zal het zelfde blijven dus meet je alleen de winst.
IETS DAT JIJ DUS NIET KAN ZEGGEN!!!
:roll: daar gaan we weer. ...
Verliezen meet je... OK maar er is maar 1 vast gegeven...ECHTE WIELPK.
Die is te vergelijken met de resultaten op de WEG....(lees acceleratie)
Vandaar de G-TECH e.d.
Dus als je dubbel rollenbank meer verlies opmeet dan heb je nieteens een referentiewaarde. Ja, je meet het verlies (enkel tussen de wielen en de koppeling) juist maar niet de wielpk hoe kan je dan goed zitten met je motorvermogen... ???
Hoe meet je het verlies van servo,airco,....????
Hoe kan je het verlies 100% meten of vergelijken tussen acceleratie van bvb 200pk met deceleratie van 15pk in omgekeerde richting????
Al die tandwielen, aandrijfassen draai in omgekeerde richting met een krachtverschil van 1200%. :roll: Goe bezig!
Motorvermogen meet je op een engine-dyno!
Wielpk meet je op een RollingRoad dyno.
Het verschil is het verlies..... Noem me maar enkele bedrijven die ervaring hebben in beide testmethodes!.... ik quote:
Gaskleppie wrote:IETS DAT JIJ DUS NIET KAN ZEGGEN!!!